هواوی P60 و Mate 60 احتمالا با Snapdragon 8+ Gen 1 و Snapdragon 8 Gen 2 بدون پشتیبانی از 5G عرضه می‌شوند

{title limit=50}

هواوی پیش‌تر محصولات مختلفی مثل فری‌بادز 5i Pro، گوشی Nova 10 SE و نسخه‌ی پریمیوم ساعت هوشمند GT 3 Pro را معرفی کرد. حال چینی‌ها عینک هوشمند جدیدی موسوم به Vision Glass رونمایی کرده‌اند که به‌عنوان یک خروجی کار می‌کند؛ به‌بیان دیگر می‌توان محتوای دستگاه‌هایی مثل گوشی‌های هوشمند، تبلت و کامپیوتر را روی آن تماشا کرد.

عینک هوشمند هواوی Vision Glass

هواوی Vision Glass از طراحی ظریفی بهره می‌برد و وزن بسیار کمی دارد. درواقع ضخامت این محصول ۲۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۱۲ گرم است که برای تماشای طولانی فیلم بسیار ایدئال به‌نظر می‌رسد. این دستگاه شبیه عینک آفتابی با ظاهر آینده‌نگرانه ساخته شده است.

به‌نوشته‌ی Gizmochina، پدهای بینی عینک Vision Glass باتوجه به شکل صورت کاربر در سه‌حالت قابل‌تنظیم است. دسته‌های این عینک که روی شقیقه قرار می‌گیرد حالت کششی دارند تا همه‌ی کاربران بتوانند آن را به‌راحتی روی چشمان خود قرار دهند. پوشیدنی جدید هواوی از قابلیت تنظیم نزدیک‌بینی تک‌چشمی در ۵۰۰ درجه بهره می‌برد؛ بدین‌مفهوم که می‌توان بدون استفاده از عینک طبی، محتوای آن را به‌طور کاملاً واضح مشاهده کرد. عینک هوشمند هواوی به‌راحتی تا می‌شود و می‌توان آن را در محفظه‌ی مخصوص نگه‌داری کرد.

هواوی Vision Glass صفحه‌نمایشی مجازی با ابعاد ۱۲۰ اینچ و زاویه‌ی دید فراگیر دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه از دو نمایشگر میکرو OLED مستقل بهره می‌برد که ۹۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهند و وضوح آن‌ها Full HD (معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) است. ازطرف دیگر حداکثر سطح روشنایی صفحه‌نمایش‌ها به ۴۸۰ نیت می‌رسد. Vision Glass گواهی TUV Rheinland نیز دارد و بنابراین از چشم‌ها دربرابر نور آبی محافظت می‌کند. پوشیدنی هواوی همچنین به دکمه‌ای مجهز شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، روشنایی صفحه را با توجه به شرایط نور محیط در پنج سطح تنظیم کنند.

عینک هوشمند هواوی Vision Glass

عینک Vision Glass هواوی دربخش صوتی از طراحی آکوسیسک باز بهره می‌برد. این دستگاه به بلندگوهای دوگانه‌ی ۱۲۸ میلی‌متری فوق‌نازک و تراشه‌ی صوتی PA مجهز شده است و گفته می‌شود تجربه‌ی صوتی فراگیری ارائه می‌دهد و با گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی سازگاری دارد.

هواوی Vision Glass با برچسب قیمت ۲۹۹۹ یوان (حدود ۴۳۱ دلار) عرضه می‌شود. این محصول از امروز برای پیش‌سفارش در چین دردسترس قرار گرفته است و فروش آن از ۲۶ دسامبر (۵ دی ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
206