ردمی K60E از تراشه‌ جدید Dimensity 8200 بهره خواهد برد

{title limit=50}

گوشی‌های سری ردمی K60 به‌زودی در چین معرفی خواهند شد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد این گوشی‌ها در سه‌ مدل ردمی K60 و ردمی K60 پرو و ردمی K60E روانه‌ی بازار خواهند شد. شیائومی امروز عرضه‌ی مدل K60E را رسماً تأیید و نام تراشه‌ی آن را نیز اعلام کرد.

گزارش‌های ماه نوامبر نشان داد ردمی قصد دارد مدل K60E را با نام رمز Rembrandt در چین عرضه کند. این دستگاه که با شناسه‌ی مدل 22127RK46C نیز شناخته می‌شود، اخیراً تأییدیه‌ی 3C چین را دریافت کرده است و در بازارهای داخلی این کشور با نام تجاری ردمی K60E فروخته خواهد شد.

برخی از شایعات پیشین حاکی از آن بود که ردمی K60E از تراشه‌ی Dimensity 8200 بهره خواهد برد و ردمی امروز این خبر را تأیید کرد. بااین‌حال، اطلاعاتی که اخیراً از فهرست وب‌سایت گیک‌بنچ به‌دست آمده، نشان می‌دهد شاید این دستگاه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه شود. به‌هرحال، پوستر رسمی این گوشی هوشمند تأیید می‌کند که به سیستم-روی-چیپ Dimensity 8200 مجهز خواهد شد.

پوستر رسمی ردمی K60E

گواهی 3C ردمی K60E به پشتیبانی این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات اشاره می‌کند. به‌گزارش Gizmochina، این محصول برپایه‌ی شیائومی 12T ساخته خواهد شد. این در حالی است که در تعدادی از گزارش‌های قبلی، گفته شده بود شیائومی 12T در چین با نام ردمی K50S عرضه خواهد شد که البته این اتفاق رخ نداد. بدین‌ترتیب، به‌نظر می‌رسد ردمی K60E درواقع نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی شیائومی 12T خواهد بود.

در مقام مقایسه، شیائومی 12T با صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED مجهز به نرخ‌ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح 1.5K عرضه شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

قلب تپنده‌ی این دستگاه تراشه‌ی Dimensity 8100 Ultra است و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را همراه می‌کنند‌. نکته‌ی دیگر اینکه این محصول به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات مجهز شده است






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
225