تماشا کنید: برتری آیفون ۱۴ پرو مکس درمقابل گلکسی S22 اولترا و پیکسل ۷ پرو در آزمون عمرباتری

{title limit=50}

سری پیکسل ۷، جدیدترین پرچم‌داران گوگل هستند که قابلیت‌های مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهند. درحالی‌که این گوشی‌ها نسبت‌به نسل قبلی خود با تغییرات زیادی عرضه شده‌اند، اما همچنان ازنظر عمرباتری درمقایسه با رقبا، عملکرد خیره‌کننده‌ای ارائه نمی‌دهند. تست باتری آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس نشان می‌دهد این دو دستگاه دراین بخش عملکرد بهتری نسبت به پیکسل ۷ پرو و همچنین گلکسی S22 اولترا سامسونگ ارائه می‌دهند که در ادامه به جزئیات این آزمون خواهیم پرداخت.

فون‌آرنا، آیفون ۱۴ پرو را ازنظر عمرباتری با سری گوگل پیکسل ۷ و گلکسی S22 اولترا مقایسه می‌کند که در بخش اول آن، استفاده از مرورگر وب، شبیه‌سازی می‌شود. همان‌طور که در ویدیو زیر مشاهده می‌کنید، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس ازنظر شارژدهی، عملکرد بهتری نسبت به پرچم‌دار کنونی گوگل و سامسونگ ارائه می‌دهند.

آیفون ۱۴ پرو مکس در آزمون شبیه‌سازی وب‌گردی ۱۹ ساعت و پنج دقیقه دوام آورد، درحالی‌که پیکسل ۷ پرو در این تست به زمان ۱۴ ساعت و ۱۹ دقیقه دست یافت. گلکسی S22 اولترا نیز در این آزمون ۱۳ ساعت و ۱۷ دقیقه دوام آورد و این درحالی است که ظرفیت باتری آن مشابه پیکسل ۷ پرو است.

تماشا در آپارات

بخش دوم آزمایش عمرباتری شامل پخش ویدیو از یوتیوب است که در آن همه‌ی گوشی‌ها ابتدا ۱۰۰ درصد شارژ شده‌اند و یک ویدئو مشابه با وضوح یکسان روی آن‌ها پخش می‌شود و این فرایند تا تخلیه‌ی کامل باتری ادامه می‌یابد. آیفون ۱۴ پرو مکس در این بخش ۱۱ ساعت دوام آورد. پیکسل ۷ پرو ۸ ساعت و ۳۹ دقیقه و گلکسی S22 اولترا نیز ۷ ساعت و ۲۷ دقیقه در این تست دوام آوردند. جای تعجب است که آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس با باتری کوچک‌تر نسبت به رقبای خود، شارژدهی بهتری ارائه می‌دهند. در ادامه، ظرفیت دقیق باتری گوشی‌های مورد آزمایش در این آزمون را مشاهده می‌کنید:

  • آیفون ۱۴ پرو مکس: ۴۳۲۳ میلی آمپرساعت
  • آیفون ۱۴ پرو: ۳۲۰۰ میلی آمپرساعت
  • گلکسی S22 اولترا: ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعت
  • گوگل پیکسل ۷ پرو: ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت
  • گوگل پیکسل ۷ استاندارد: ۴۳۵۵ میلی آمپرساعت

همان‌طور که اشاره شد، مدل‌های پرو آیفون ۱۴ اپل با وجود بهره گرفتن از باتری‌های کوچک‌تر نسبت به رقبای خود، در آزمون مرور وب و پخش ویدئو، شارژدهی بهتری دارند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
21