تقریباً یک‌سوم نوجوانان آمریکایی اپل واچ دارند

{title limit=50}

Piper Sandler گزارش سالانه‌ی خود موسوم به Taking Stock With Teens را منتشر کرده است. این گزارش نشان می‌دهد ۳۱ درصد از نوجوانان آمریکایی درحال‌حاضر از ساعت‌ هوشمند اپل واچ استفاده می‌کنند و ۱۶ درصد از آن‌ها نیز قصد دارند این محصول را بخرند.

فیلیپ المر دیویت می‌گوید نظرسنجی اخیر Piper Sandler نتایج جامعی ارائه می‌کند؛ اما نمی‌توان آن را خیلی دقیق در نظر گرفت. وی می‌گوید نمونه‌برداری‌های این نظرسنجی بیشتر از افراد مناطق مرفح آمریکای شمالی تشکیل شده است. به‌‌گزارش 9to5Mac، درحدود ۸۷ درصد از نوجوانان آمریکایی صاحب یک دستگاه آیفون هستند و ۸۸ اعلام کرده‌اند گوشی هوشمند بعدی آن‌ها نیز آیفون خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که آمار Piper Sandler صحیح باشد. طبق گزارش‌های اخیر، محصولات پوشیدنی اپل همچنان بر بازار تسلط دارند. براساس آمارهای جدید، میزان فروش محصولات پوشیدنی اپل درمقایسه‌با نزدیک‌ترین رقیبش، یعنی سامسونگ، سه‌ برابر بیشتر است. جایگاه اپل در بازار محصولات پوشیدنی هوشمند احتمالاً با عرضه‌ی اپل واچ SE 2 تقویت شده است. این محصول با قیمت پایه‌ی ۲۴۹ دلار، استفاده از تراشه‌ی مشابه اپل واچ سری ۸ و ارائه قابلیت‌های جدیدی مثل تشخیص تصادف و امکان برقراری تماس با خدمات اضطراری، محبوبیت بسیاری میان خریداران پیدا کرده است.

بسیاری از والدین آمریکایی معتقد‌‌‌ند که اپل واچ تعادل خوبی میان ایمنی و قیمت ارائه می‌دهد و ابزاری برای ردیابی فرزندان آنان است. علاوه‌براین، مدل LTE این محصول امکان برقراری و دریافت تماس‌ و پیام را بدون هزینه‌ی اضافه و خطرهایی که استفاده از آیفون به‌دنبال دارد، ارائه می‌دهد.

قابلیت‌های نظارتی اپل باعث شده است والدین آمریکایی با خیالی آسوده‌تر برای فرزندان خود اپل واچ بخرند. نوجوانان بالغ‌تر به‌احتمال زیاد درحال‌حاضر صاحب یک دستگاه آيفون هستند و مطمئناً بسیاری از آن‌ها به والدین خود فشار می‌آورند که یک دستگاه اپل واچ نیز برای آن‌ها بخرند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
201