باتری پیکسل واچ ممکن است تا ۲۴ ساعت دوام آورد

{title limit=50}

گوگل قصد دارد در تاریخ ۶ اکتبر، با برگزاری رویدادی پاییزه‌ از برخی محصولات جدید خود رونمایی کند. یکی از این محصولات، پیکسل واچ است که اولین حضور گوگل در بازار ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود و طبق اطلاعات فاش شده هم نشان می‌دهند که گوگل برای تولید این محصول از طراحی اختصاصی خود بهره گرفته و از تقلید از محصولات محبوبی مثل اپل واچ و گلکسی واچ سامسونگ خودداری کرده است.

حالا یکی از حساب‌های Google News در تلگرام، تصاویری را به اشتراک گذاشته‌ و ادعا می‌کند که این تصاویر در راستای تبلیغ پیکسل واچ توسط اپراتوری مستقر در تایوان منتشر شده‌اند. به گزارش Phonearena یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که این تصاویر درباره پیکسل واچ جدید گوگل فاش می‌کنند، دوام ۲۴ ساعته‌ی باتری این محصول با یک بار شارژ است و تصویر دیگر نیز به محتویات درون جعبه‌ی این محصول اشاره دارد:

محتویات جعبه پیکسل واچ

  • پیکسل واچ
  • راهنمای راه‌اندازی ساعت
  • بند ورزشی
  • کابل شارژ مغناطیسی USB-C

کابل شارژ مغناطیسی که داخل جعبه‌ی پیکسل واچ قرار دارد،‌ به کیسه‌ای کوچک شبیه است که به کمک آهنربای به کار رفته در آن به پیکسل واچ می‌چسبد. صفحه‌نمایش ساعت با محافظی از جنس Google Glass محافظت می‌شود و طراحی محدب و گردی دارد. این ساعت به قابلیت «جفت‌سازی سریع» مجهز است که امکان اتصال سریع پیکسل واچ به گوشی‌ پیکسل و ایربادز‌های این شرکت را فراهم می‌کند و اپلیکیشن‌ «دستگاهم را پیدا کن» که روی گوشی نصب می‌شود نیز به کاربر کمک می‌کند تا گوشی پیکسل یا ساعت هوشمند گمشده‌ی خود را راحت‌تر پیدا کند. براساس گزارش‌ها پیکسل واچ این قابلیت را دارد تا دستگاه‌های هوشمند موجود در خانه مانند ترموستات هوشمند یا لامپ هوشمند را کنترل کند.

تنظیمات پیکسل واچ


پیکسل واچ همچنین می‌تواند ازطریق بلوتوث یا اشتراک مخابرات تلفن همراه، تماس‌ها را دریافت کرده و پیام‌ یا ایمیل‌ ارسال و دریافت کند. صاحبان این ساعت هوشمند می‌توانند به کمک آن موسیقی گوش دهند، ضربان قلب خود را ردیابی کنند یا به مدت زمانی که فعالیت کرده‌اند، مقدار کالری‌هایی که سوزانده‌اند و تعداد قدم‌هایی که برداشته‌اند دسترسی داشته باشند.

پیکسل واچ گوگل قرار است در رنگ مشکی مات، خاکستری و طلایی عرضه شود و نتظار می‌رود محافظ Google Glass به کار رفته در آن، صفحه‌نمایش ۱٫۱۸ اینچی ساعت هوشمند را تا عمق ۵۰ متری دربرابر آب محافظت کند. براساس شایعات قیمت مدلی از ساعت هوشمند گوگل که تنها وای‌فای دارد، ۳۴۹ دلار و مدلی که علاوه بر وای‌فای به سیم‌کارت تعبیه شده (eSIM) نیز مجهز است، ۳۹۹ دلار تخمین زده شده است. درباره‌ی ظرفیت باتری این ساعت نیز گزارش‌ها به باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی اشاره دارند و همچنین این دستگاه می‌تواند تا ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه با ۱٫۵ تا ۲ گیگابایت رم داشته باشد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
419