نسل دهم آیپد احتمالاً با حسگر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور عرضه می‌شود

{title limit=50}

وبلاگ ژاپنی مک اوتاکارا می‌گوید محل قرارگیری دوربین فیس‌تایم در نسل بعدی آیپد مقرون‌به‌صرفه‌ی اپل احتمالاً تغییر خواهد کرد و این دستگاه به حسگر اثرانگشت تعبیه‌شده در دکمه‌ی پاور مجهز خواهد شد. در این گزارش، چندین منبع چینی استناد می‌کنند که رندرهای فاش‌شده از این تبلت موقعیت قرارگیری تاچ آی‌دی یا دوربین فیس‌تایم را دقیق روی دستگاه نشان نمی‌دهند.

درحالی‌که ابتدا رندرهای آیپد نسل دهم اپل آن را با دکمه‌ی هوم یکپارچه با تاچ‌ آی‌دی در قاب پایینی نشان می‌دادند، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این دستگاه ممکن است مثل جدیدترین مدل‌های آیپد ایر و آیپد مینی، از دکمه‌ی پاور روی لبه‌ی بالایی بهره ببرد.

علاوه‌براین، MacRumors می‌نویسد که دوربین فیس تایم نسل دهم آیپد احتمالاً به‌طور‌افقی روی قاب سمت‌ راست دستگاه قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود این تبلت از ویژگی سنتراستیج (Center Stage) بهره خواهد برد که به کاربران کمک می‌کند هنگام برقراری تماس‌های ویدئویی، همیشه در مرکز کادر باقی بمانند و این قابلیت هنگام قرارگیری آیپد در حالت افقی عملکرد بهتری خواهد داشت.

رندر آیپد نسل دهم اپل

منابع گزارش یادشده مدعی شده‌اند که رندرهای قبلی آیپد نسل دهم ابعاد این دستگاه را دقیق نشان می‌دهند. شایعات قبل حاکی از آن بود که این محصول از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر ۱۰٫۵ اینچی، درگاه USB C، تراشه‌ی A14 Bionic، پشتیبانی از 5G در مدل‌های سیم‌کارت‌خور، حاشیه‌های نازک‌تر و لبه‌های صاف بهره خواهد برد. در مقام مقایسه، آیپد نسل نهم از نمایشگر ۱۰٫۲ اینچی و تراشه‌ی A13 Bionic استفاده می‌کند.

طبق شنیده‌ها، تولید انبوه نسل دهم آیپد آغاز شده است. انتظار می‌رود اپل این تبلت را در رویداد ماه اکتبر خود رسماً رونمایی کند؛ زیرا به‌نظر می‌رسد معرفی iPadOS 16 تا ماه اکتبر به‌تعویق انداخته شود. البته باید اشاره کنیم نسل نهم این محصول سال گذشته در ماه سپتامبر و درکنار سری آیفون ۱۳ و آیپد مینی جدید رونمایی شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
154