موتورولا Edge 30 Neo احتمالاً با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و حداکثر ۸ گیگابایت رم معرفی خواهد شد

{title limit=50}

انتظار می‌رود موتورولا گوشی هوشمند Edge 30 Neo را به‌زودی معرفی کند؛ محصولی که درواقع نسخه‌ی تغییرنام‌یافته‌ی Edge 30 Lite است. این دستگاه اکنون در فهرست بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است که نشان می‌دهد احتمالاً در روزهای آینده معرفی خواهد شد.

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد موتورولا Edge 30 Neo از تراشه‌ی ۶ هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز بهره خواهد برد و فرکانس دو هسته‌ی آن به ۲٫۲۱ گیگاهرتز نیز می‌رسد. کد منبع این فهرست به پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 نیز اشاره می‌کند که نشان می‌دهد این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز خواهد بود.

نکته‌ی دیگر اینکه موتورولا Edge 30 Neo با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد. امتیاز عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای این دستگاه در گیک‌بنچ به‌ترتیب ۶۶۴ و ۱,۸۴۸ است.

گیک بنچ موتورولا Edge 30 Neo

Gizmochina می‌نویسد Edge 30 Neo از صفحه‌نمایش ۶٫۲۸ اینچی P-OLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. همان‌طور‌که فهرست گیک‌بنچ نیز تأیید می‌کند، این دستگاه با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ و در دو نسخه‌ی مجهز به ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. موتورولا Edge 30 Neo از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و در پنل پشتی آن نیز دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی را شاهد خواهیم بود.

گفته می‌شود این دستگاه از باتری ۴۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و ضخامت آن نیز کمتر از ۷ میلی‌متر اعلام شده است. طبق شنیده‌ها، موتورولا Edge 30 Neo در اروپا به قیمت ۳۹۹ یورو عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این محصول به‌عنوان جایگزین Edge 20 Lite در سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
195