MIUI 14 با امکاناتی مثل تشخیص متن در تصاویر گالری و پشتیبانی از بلوتوث LE منتشر خواهد شد

{title limit=50}

اسکرین‌شات‌های جدیدی از رابط کاربری جدید شیائومی موسوم به MIUI 14 دردسترس قرار گرفته است که به برخی از تغییرات آن اشاره می‌کند. این نسخه برپایه‌ی اندروید ۱۳ توسعه داده شده است و تصاویر جدید محیط آن مربوط به نسخه‌ی ۲۲٫۷٫۱۹ است. ازآن‌‌جاکه شیائومی معمولاً از تاریخ برای نشان‌دادن شماره نسخه‌ی به‌روزرسانی‌های جدید خود استفاده می‌کند، آنچه در اسکرین‌شات‌ها مشاهده می‌شود، مربوط به چند روز قبل است.

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی

با‌‌توجه‌‌به اسکرین‌شات‌های فاش‌شده از MIUI 14، برنامه‌ی گالری به قابلیتی برای تشخیص متن در تصاویر مجهز شده است. GSMArena می‌نویسد این ویژگی به شما اجازه می‌دهد متن موجود در اسناد را به‌راحتی کپی و در برنامه‌های دیگر از آن استفاده کنید. علاوه‌براین، قابلیت جدیدی به نام On this day به این اپلیکیشن اضافه شده است که عکس‌های قدیمی گرفته‌شده در یک روز معین در سال‌های گذشته را نشان می‌دهد.

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی اعلان ها

پشتیبانی از بلوتوث LE یکی دیگر از تغییرات MIUI 14 خواهد بود؛ فناوری جذابی که نسل تکامل‌یافته‌ی انتقال صدای بی‌سیم است. پشتیبانی از کدک جدیدی با کیفیت عالی و پخش Auracast از دیگر ویژگی‌های این پوسته‌ی سفارشی خواهد بود. ازجمله امکانات دیگر این رابط کاربری جدید می‌توان به Multi-Stream اشاره کرد که صدا را به‌طورهم‌زمان به هر دو گوشی هدفون‌های TWS ارسال می‌کند. این در حالی است که هدست‌های TWS کنونی یک گوشی اصلی دارند که برای پخش هم‌زمان صدا، به گوشی دوم متصل می‌شوند.

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی

MIUI 14 از قابلیت محافظت دربرابر کلاه‌برداری‌ نیز بهره خواهد برد. این ویژگی امنیتی می‌تواند تماس‌ها و پیام‌ها و برنامه‌های مشکوک را شناسایی کند. از دیگر ویژگی‌های نسخه‌ی بعدی رابط کاربری اختصاصی شیائومی می‌توان به قابلیت پاک‌کردن اعلان‌ها با روشی جدید اشاره کرد که ابزارهای موردنیاز برای انجام این کار را با طرحی بازسازی‌شده دراختیار کاربر قرار خواهد داد. علاوه‌براین، رابط کاربری برنامه‌ی ساعت به‌روزرسانی شده است.

رابط کاربری MIUI 14 شیائومی - برنامه ساعت

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد امسال شاهد انتشار نسخه‌ی میانه‌ی MIUI مثل MIUI 12.5 نخواهیم بود و شیائومی قصد دارد دستگاه‌های خود را مستقیماً از MIUI 13 به MIUI 14 به‌روررسانی کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
225