سامسونگ آمار رسمی فروش گوشی‌های تاشدنی خود در سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد

{title limit=50}

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ در بخش گوشی‌های تاشدنی پیشتاز است. مطمئناً، رقبای دیگری مانند موتورولا و اوپو وجود دارند؛ اما هر دو آن‌‌ها نتوانستند فروش درخورتوجهی را در مقایسه با سامسونگ تجربه کنند.

TM Roh، رئیس سامسونگ امروز اعلام کرد که این شرکت در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰ میلیون گوشی تاشدنی به بازار عرضه کرده است.

به‌نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ اکثریت این رقم ۱۰ میلیونی را تشکیل می‌دهند؛ اما احتمالاً شامل حداقل برخی از تاشدنی‌های قدیمی‌تر نیز می‌شود.

نکته‌ی جالب، سامسونگ درباره‌ی اینکه چه تعداد از آن ۱۰ میلیون گوشی به سبک «فلیپ» و چه تعداد از آن‌ به سبک «فولد» بودند، توضیحاتی ارائه داد. به‌گفته‌ شرکت، ۷۰ درصد از گوشی‌های تاشدنی که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده‌اند، از نوع گلکسی زد فلیپ ۳ بوده و تنها ۳۰ درصد از گوشی‌های تاشدنی به گلکسی زد فولد ۳ اختصاص داشت. به‌عبارت دیگر، بیشتر افرادی که گوشی‌های تاشدنی خریداری می‌کنند، خواهان یک گوشی تاشدنی به سبک فلیپ هستند.

استقبال به‌ این شکل به‌احتمال زیاد به قیمت‌گذاری نیز بستگی دارد. گلکسی زد فلیپ ۳ با برچسب قیمتی ۹۹۹ دلار عرضه شد. اگر سامسونگ بتواند قیمت را حتی بیشتر کاهش دهد، می‌تواند رقم ۱۰ میلیونی را در سال ۲۰۲۲ به میزان درخورتوجهی افزایش دهد.

اعداد رسمی فروش گوشی های تاشدنی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ همچنین افزایش ۳۰۰ درصدی در فروش نسبت به سال ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد؛ یعنی شرکت مذکور در سال ۲۰۲۰ کمتر از ۴ میلیون گوشی تاشدنی فروخته است.

سامسونگ اکنون قصد دارد در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۲۲ (۱۹ مرداد ۱۴۰۱)، نسل بعدی گوشی‌های تاشدنی‌اش، یعنی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ را معرفی کند. درحال‌حاضر، پیش‌خرید این گوشی‌ها ازطریق وب‌سایت سامسونگ آغاز شده است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
107