توییتر با قطعی و اختلال گسترده مواجه شد

{title limit=50}

شبکه‌ی اجتماعی توییتر قطعی بزرگی را تجربه می‌کند. درحال‌حاضر بسیاری از کاربران هنگام مراجعه به این سرویس با خطای «ظرفیت بیش‌ازحد» و حتی خطاهایی مثل «این صفحه مشکل دارد» مواجه می‌شوند. این مورد روی نسخه‌ی تحت وب، موبایل و حتی اپلیکیشن TweetDeck تأثیر گذاشته است.

وب‌سایت Downdetector، هزاران گزارش از مشکلات توییتر دریافت کرده است اما صفحه‌ی وضعیت این شبکه‌ی اجتماعی ادعا می‌کند که همه‌ی سیستم‌های عملیاتی آن فعال هستند. این درحالی است که دامنه‌ی اصلی Twitter.com بارگیری می‌شود، اما امکان ورود به سرویس‌ یا دسترسی به توییت‌ها وجود ندارد.

گزارش‌های کاربران ایرانی نشان می‌دهد دسترسی به توییتر از کشورمان نیز با مشکلاتی مواجه شده است و افراد نمی‌توانند به این پلتفرم اجتماعی دسترسی داشته باشند؛ هرچند به‌نظر می‌رسد پس از مدتی مشکل عدم دسترسی برای برخی کاربران رفع شده است.

پس از مشکلاتی که توییتر در ماه فوریه با آن مواجه شده بود، این اولین قطعی بزرگی است که تجربه می‌کند. توییتر در ماه فوریه طی یک هفته، دوبار از کار افتاد و کاربران بخش‌هایی از ایالات متحده به‌دلیل مشکلات فنی که مانع از بارگذاری توییت‌ها می‌شد، نتوانستند به این سرویس دسترسی داشته باشند.

آخرین مشکلات سرویس توییتر تنها چند روز پس از طرح شکایت این شبکه‌ی اجتماعی علیه ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان رخ داده است. ماسک تلاش می‌کند تا خود را از قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری این پلتفرم اجتماعی خارج کند زیرا اعتقاد دارد توییتر نتوانسته است اطلاعات مربوط به فعالیت ربات‌ها و هرزنامه‌ها را ارائه دهد.

این خبر درحال به‌روزرسانی است...






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
1188