نسل دوم لپ‌تاپ تاشو لنوو ThinkPad X1 Fold با طراحی بهبودیافته و سخت‌افزار جدید معرفی خواهد شد

{title limit=50}

لنوو ویدئو کوتاهی از لپ‌تاپ تاشو جدید خود موسوم به ThinkPad X1 Fold Gen2 را منتشر کرده است که برخی از جزئیات این محصول و طراحی بهبودیافته‌ی صفحه‌کلید جداشونده‌ی آن را نشان می‌دهد. این ویدئو تأیید می‌کند که لنوو این دستگاه را با تغییرات زیادی درمقایسه‌با مدل ۲۰۲۱ آن عرضه خواهد کرد.

لپ‌تاپ تاشو ThinkPad X1 Fold نسل یک ازجمله اولین دستگاه‌هایی بود که با تراشه‌های مبتنی‌بر معماری Lakefield اینتل روانه‌ی بازار شد. عرضه‌ی پردازنده‌های Lakefield ازجمله Core i5 L16G7 فقط یک‌ سال پس از معرفی آن متوقف شد؛ زیرا سرعت آن‌ها کم بود و درمقایسه‌با لپ‌تاپ‌های جایگزین قدیمی‌تر که از معماری WhiskeyLake بهره می‌بردند، عملکرد ضعیف‌تری داشتند.

ظاهراً ThinkPad Fold X1 نسل دو همچنان با تراشه‌های اینتل فروخته خواهند شد و گواهینامه‌های vPro و Evo را نیز دریافت خواهد کرد و درنتیجه این دستگاه باید عمر باتری بهتری درمقایسه‌با نسل کنونی آن ارائه دهد.

تماشا در آپارات

به‌نوشته‌ی NotebookCheck، مدل جدید ThinkPad X1 Fold از صفحه‌کلید جداشونده با طراحی جدید به‌همراه TrackPoint بهره خواهد برد. علاوه‌براین، حاشیه‌های اطراف نمایشگر این دستگاه باریک‌تر از نسل کنونی آن خواهد بود. درهرصورت برای اطلاع از مشخصات دقیق و ویژگی‌های کامل این محصول، باید منتظر بمانیم تا لنوو رسماً ان را رونمایی کند. انتظار داریم این لپ‌تاپ با نام ThinkPad X1 Fold Gen2 روانه‌ی بازار شود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
130