تصاویر جدیدی از آیفون 8 فاش شد!

{title limit=50}

در این خبر تصاویر جدیدی از آیفون های نسل بعد منتشر شده است.در این خبر آمده است که آیفون 8 با صفحه نمایش 5.8 اینچ و دو مدل از آیفون 7 اس با صفحه نمایش 4.7 اینچ و 5.5 اینچ معرفی خواهند شد.این تصاویر توسط یکی از تولیدکنندگان قاب های محافظ منتشر شده است.

در اولین تصویر منتشر شده تصاویر مربوط به پنل جلویی و پشت آیفون 8 می باشد.همانطور که در شکب مشخص است در قسمت جلویی آیف.ن 8 حاشیه های بسیار کمی در قسمت بالای آیفون شاهد هستیم که که فقط در قسمت بالا بخشی را به دوربین و بلندگوی مکالمه اختصاص داده است.اما دیگر قسمت های پنل جلویی را نمیتوان از تصاویر پیش بینی کرد و معلوم نیست اپل چه برنامه هایی دیگر برای پنل جلویی آیفون دارد.



در تصویر بعدی پنل پشت آیفون را به تصویر کشیده است.همانطور که در شکب زیر مشخص است دارای یک دوربین به صورت عمودی می باشد و خبری از تاچ آیدی در پشت آیفون نیست.همانطور که در خبرهای قبلی آمده بود اپل همچنان در یکپارچه سازی تاچ آیدی با صفحه نمایش می باشد و با انتشار این تصاویر می توان نتیجه گرفت که هنوز تصمیم نهایی اپل برای این قسمت مشخص نیست.



قطعات آیفون 8 را در کنار آیفون 7s و مدل پلاس آن می بینیم. پنل پشتی تمامی سه مدل از جنس شیشه ساخته شده و از شارژ وایرلس پشتیبانی می کنند.

اما تمامی تصاویر در حد شایعه می باشد ،اما یک تصوری در ذهن کاربران از آیفون های نسل بعد را ایجاد میکند. باید منتظر شایعات بعدی در رابطه با طراحی آیفون های جدید باشیم .

منبع:macrumorse






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
36