با این ۷ بازی موبایل اندروید و آی او اس ذهن خود را تقویت کنید

{title limit=50}

با این ۷ بازی موبایل اندروید و آی او اس ذهن خود را تقویت کنید

حتی با استفاده از یک بازی موبایل اندروید و یا آی او اس نیز می‌توان به ورزش ذهن پرداخت و تمرکز را بالا برد.در ادامه 7 مورد از بهترین بازی های پازلی و معمایی برای این کار را معرفی می‌کنیم.همراه ما باشید.

Brain Dots

در این بازی دو توپ وجود داشته و شما باید با استفاده از خلاقیت خود و ترسیم مسیرهای مختص هر شرایط، آن‌ دو را با یکدیگر برخورد دهید. برای این کار می‌توانید از هر نوع شکل شامل خط صاف و یا انواع منحنی استفاده کنید. در بیشتر مواقع نیازی به فشار آوردن به ذهن خود ندارید و روش ترسیم مسیر بسیار ساده است.



دانلود برای Android | iOS



Flow Free

در این بازی، باید نقطه‌های همرنگ را به یکدیگر وصل کنید. دو قانون بسیار مهم وجود دارند. نخست اینکه هیچ خطی نباید خط دیگری را قطع کند. دوم اینکه مسیرهای رسم شده برای رساندن نقاط همرنگ به یکدیگر باید تمامی زمین بازی را پر کنند و نباید هیچ خانه خالی باقی بماند.



دانلود برای Android | iOS




A Clockwork Brain Training

بازی A Clockwork Brain Training نسبت به دیگر بازی های پازلی موبایل چند برتری دارد. به عنوان نمونه، به صورت همزمان حافظه، قدرت استدلال، زبان، مهارت حل مسئله و تمرکز کاربر را درگیر خود می‌کند. در این بازی همچون بقیه موارد زمان زیادی برای تصمیم‌گیری ندارید، به همین دلیل مجبور به فشار آوردن به ذهن خود برای یادآوری موارد خواهید شد.



دانلود برای Android | iOS



Unblock Me



ایده بازی Unblock Me بسیار قدیمی است و ممکن است در کودکی خاطره بازی با آن با استفاده از وسایل پلاستیکی را داشته باشید. همچنین بازی های زیادی در این سبک عرضه شده‌اند، اما مزیت Unblock Me ساده بودن رابط کاربری است که سبب می‌شود حواس کاربر به جای دیگری پرت نشود. هدف شما جابه‌جا کردن بلاک‌های چوبی به منظور ایجاد فضا برای خروج بلاک قرمز رنگ است تا بتواند به صورت مستقیم از مسیر رو به رو روی خود خارج شود.



دانلود برای Android | iOS



!Brain It On

بازی !Brain It On تقزیبا شبیه به Brain Dots است و برای از میان برداشتن مراحل آن باید قدرت تحلیل و محاسبه خوبی داشته باشید. مزیت اصلی این بازی تنوع مراحل آن است. برخلاف Brain Dots که در هر مرحله هدف فقط رساندن دو توپ به یکدیگر از روش‌های مختلف است، در این بازی ماموریت در هر مرحله متفاوت است و به این ترتیب ورزش ذهن بیشتری خواهید داشت. ویدیوی زیر به خوبی نمونه‌ای از این مراحل را به تصویر می‌کشد.

دانلود برای Android | iOS

Tricky Test 2

برای پاسخ دادن به سوالات مطرح شده در این بازی و حل معماهای آن نباید به جواب‌های سطحی که به ذهنتان می‌آید سریعا اعتماد کنید، چرا که پاسخ واقعی آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد. همانند دیگر بازی‌های مرحله‌ای، باید برای رسیدن به مرحله بعدی از سد معمای پیش رو عبور کنید.



دانلود برای Android | iOS

WordBrain 2

اگر برای ورزش ذهن به دنبال یک بازی موبایلی درگیر با حروف و کلمات می‌گردید، WordBrain 2 یکی از بهترین گزینه‌ها است. وظیفه شما در این بازی تشخیص صحیح نام مد نظر در هر مرحله از میان حروف کنار هم قرار گرفته است. از آنجایی که مراحل دسته‌بندی می‌شوند، بهتر می‌توانید کلمات را پیدا کنید. به عنوان نمونه با ورود به دسته‌بندی غذا می‌دانید در تمامی مراحل باید به دنبال نام یک غذا بگردید.


منبع: gadgetnews,makeuseof






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
172