فروش بی سابقه گلکسی S8 در کمتر از یک ماه

{title limit=50}

سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8 plus دو مدل پرفروش این کمپانی در سال 2017 محسوب می شود.در همین راستا این کمپانی آمار جدیدی از میزان فروش این محصولات را منتشر کرده است که در جایگاه خود رکورد نسل های قبل از خود را شکسته است.

طبق آماری که سامسونگ منتشر گرده است، این کمپانی در کمتر از یک ماه حدود 5 میلیون دستگاه به فروش رسانده است.اما فقط این آمار فروش کلی می باشد و جزئیات بیشتری در این رابطه هنوز منتشر نشده است که در کدام کشورها فروش بیشتری داشته است.

فروش 5 میلیونی این دو پرچم دار تنها مربوط به بعضی کشورها می باشد.فروش این دو تلفن هوشمند هنوز در بسیاری از کشورها از جمله بازار چین آغاز نشده است و انتظار می رود تا پایان ماه جاری میلادی تعداد کشورهایی که دو پرچمدار جدید در آنها به فروش می رسد به 120 افزایش یابد.

انتظار میرود که فروش پرچمداران جدید سامسونگ همانطور که پیش بینی می شود تا پایان سه ماهه ی دوم سال جاری به 20 میلیون و پایان سال میلادی به 60 میلیون دستگاه برسد.

یکی از تحلیلگران معروف به نام Ming-Chi Kuo بر این باور هست که در سال 2017 حدود 40 الی 45  میلیون دستگاه  گلکسی S8 به فروش می رسد اما ارقام از میزان فروش گلکسی S7 بسیار کمتر می باشد.

به طور کلی این دو مدل جدید رکورد پیش فروش و همچنین فروش مدل های قبلی را شکسته است و این میزان فروش در کمتر از یک ماه موفقیت این شرکت را نشان می دهد که توانسته است دوباره اعتماد و رضایت کاربران را به سمت خود جلب کند.



منبع:phonearena 






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
53