گزارش مشکل جدید سامسونگ گلکسی S8 توسط کاربران سامسونگ

{title limit=50}

اگر شما هم یکی از دارندگان گوشی های سامسونگ گلکسی S8 هستید، به طبع صاحب یکی از زیباترین اسمارت فون های سال 2017 سامسونگ هستید.اما برخی از دارندگان این مدل به تازگی گزارشاتی مبنی بر صدای گلکسی S8 منتشر کرده اند که در این زمینه دچار مشکل شده اند.

بسیاری از کاربران در گزارشات خود به این موضوع اشاره کرده اند که در زمان پخش ویدئو ،  پخش موسیقی و در هنگام بازی صدای دستگاه آن ها به یک باره قطع می شود.به نظر می رسد که این مشکل به اسپیکرهای داخلی گوشی بر می گردد و بروی آن تاثیر می گذارد ،زیرا بعد از این مشکل با استفاده از هدفون دوباره مشکل برطرف میشود.

اما دلیل اصلی این مشکل هنوز مشخص نیست و ممکن است به خاطر نقص سخت افزاری و یا مشکل نرم افزاری باشد.اگر شما هم با چنین مشکلی بر خورده اید، توصیه می شود که راه های زیر را امتحان کنید تا مطمئن شوید موبایل شما مشکل دارد:

*آیا موبایل را در حالت mute  قرار داده اید؟

*آیا هدفونی بلوتوث متصل به موبایل دارید؟

*آیا آپدیت های نرم افزاری آخر را دانلود و نصب کرده اید؟

*آیا تا به حال تنظیمات نوتیفیکیشن ها را بررسی کرده اید؟ بعضی از اخطارهای نوتیفیکیشن ها، صدا را برای مدتی میوت می کنند.

*آیا چیزی درون جک هدفون قرار گرفته؟

*آیا موبایل شما در تماس با مایعات بوده یا در ظرف آبی غوطه ور شده؟ اگر بله، بگذارید موبایل مدتی خشک شود.

 اگر هم چنان بعد از بررسی این موارد مشکل شما برطرف نشده است راه های دیگری نیز وجود دارد: یکی از راه ها این می باشد که گوشی خود را ریست فکتوری کنید. اما توصیه می شود حتما حتما یک بکاپ از اطلاعات بگیرید. به منظور این کار، به این مسیر را دنبال کنید: Settings > General management > Reset > Factory data reset در صورتی هم که microsd استفاده می کنید آن را بردارید زیرا مشکل بسیاری از کاربران با این روش برطرف شده است. راه حل دیگر این می باشد که انگشتان خود را در دو الی سه سانتی متر بالاتر از اسپیکر قرار دهید و یک فشاری را وارد کنید (اما حواستان به میزان فشار وارده باشد). کاربران زیادی اعلام کرده اند که با انجام این کار مشکلشان برطرف شده است. در صورتی هم که هیچ کدام از روش های فوق جواب نداد باید به نمایندگی های مجاز سامسونگ مراجعه کنید.

منبع :CNET




ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
26