با قابلیت جدید و کاربردی گوگل مپس آشنا شوید

{title limit=50}

به تازگی گوگل مپس آپدیت جدیدی را ارائه کرده است و این امکان را به رانندگان می دهد که محل پارک خود را در این اپلیکیشن ذخیره کنند و در نهایت محل پارک را به آن ها یاد آوری می کند.با ما همراه باشید تا با این قابلیت کاربردی بیشتر آشنا شوید.

این قابلیت برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس ارائه شده است.در سیستم عامل اندروید کاربران باید بروی نقطه آبی رنگ کلیک کنند و سپس گزینه “Save your parking” را انتخاب کنند.همچنین کاربران می توانند موقعیت مکانی خود را روی نقشه اضافه کنند.



بعد از اینکه موقعیت مکانی خودرو با موفقیت بروی نقشه ذخیره شد ،برچسبی بروی نقشه ایجاد می شود که به کاربر محل دقیق پارک ماشین را نشان می دهد.اما قابلیت های جدید به این موارد ختم نمی شوند و کاربران گوگل مپس همچنین قادر خواهند بود که جزئیات بیشتری را به پرچسب مذکور برای ماشین خود اضافه نمایند.به عنوان مثال اضافه کردن عکس محل پارک ، موقعیت دقیق تر محل پارک از جمله این موارد است.

اما کاربران اپلی می بایست روی نقطه آبی رنگ اشاره و گزینه Choose as parking location را انتخاب نمایند. در این سیستم عامل کاربران می توانند این برچسب را روی نقشه با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برای استفاده از این قابلیت کاربردی کافی هست همین الان این اپلیکیشن را آپدیت کنید.



منبع:phonearena






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
39