زبان فارسی به تلگرام اضافه شد

{title limit=50}

تلگرام از جمله پیام رسان های مطرحی است که بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی دارد حال در اقدامی جدید این پیام رسان زبان فارسی را به صورت رسمی پشتیبانی میکند.

از جمله ایراداتی که بسیاری از کاربران ایرانی از تلگرام میگرفتند باوجود استفاده گسترده ایرانیان از این پیام رسان عدم قرار دادن زبان فارسی به صورت پیشفرض در برنامه بود که اکنون تلگرام این مشکل را حل کرده است، شب گذشته تلگرام با ارسال اعلانی به گوشی های کاربران گزینه انتخاب زبان را نشان داد که در این لیست نام زبان فارسی به چشم میخورد.

با مراجعه به تنظیمات تلگرام کاربران میتوانند به راحتی از منو انتخاب زبان گزینه فارسی را انتخاب کنند با این کار کلیه قسمت های تلگرام به زبان فارسی خواهد بود.

دقت داشته باشید ممکن است در تلگرام هایی که قدیمی تر بوده گزینه  زبان فارسی موجود نباشد به همین علت توصیه میکنیم تلگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی نمایید.تاکنون بسیاری از کاربران برای استفاده از زبان فارسی مجبور به استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام بودند که توسط توسعه دهنده های مختلف دستکاری شده بود اما با این اقدام تلگرام دیگرنیازی به نصب تلگرام های شخص ثالث نخواهید داشت.

 

منبع:بروزرسانی






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
154