پخش صدا در اینستاگرام متفاوت تر از گذشته شده است

{title limit=50}

به تازگی اینستاگرام تغییری در اپ خود در بخش صدای ویدئو ها و استوری ها ایجاد کرده است . همراه ما باشید.

زمانی که یک ویدئو در صفحه اینستا پخش می شود به صورت اتومات بی صدا است ولی زمانی که بر روی آن ضربه بزنید صدا نیز پخش می شود. حال اگر به سراغ دیگر ویدئوها بروید آن ها از همان ابتدا با صدا پخش می شوند. در گذشته همه ویدئوها بی صدا بودند اگر مایل به پخش صدا بودید بر روی آن ضربه می زدید در غیر این صورت بی صدا ان را پخش می کردید.

هم چنین عکس این حالت هم رخ می دهد اگر بر روی یک ویدئو با صدا ضربه بزنید تا صدای ویدئو قطع شود به صورت خودکار دیگر ویدئو ها بی صدا پخش می شوند تا زمانی که دوباره بر روی صفحه ضربه بزنید و صدا را فعال کنید.

کاربرد این قابلیت برای این است که دیگر لازم نیست بر روی تک تک ویدئو ها ضربه بزنید تا صدا را فعال کنید، اگر صدا یکی را فعال کنید دیگر ویدئو ها نیز با صدا پخش خواهند شد.

از سویی دیگر برای استوری ها نیز صدا دچار تغییر شده و با تنظیمات موبایل شما هماهنگ شده است. به این معنی که اگر گوشی خود را بر روی وضعیت بی صدا تنظیم کرده اید، صدای استوری ها پخش نمی شود مگر این که با کلیدهای صدای گوشی خود، صدا را زیاد کنید. اما اگر گوشی بر روی حالت بی صدا نباشد تمامی استوری ها با صدا پخش خواهند شد.

این کار اینستاگرام برای شرکت هایی که در اینستاگرام تبلیغات می کنند، خوب است زیرا حالا امکان پخش صدا دار ویدیوهایشان در این شبکه اجتماعی بیشتر همیشه شده است. اما این اتفاق برای کاربران اینستاگرام چندان خوشایند نیست.



منبع: phonearena






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
133