تلگرام های غیر رسمی مجبور به غیر فعال سازی حالت روح شدند !

{title limit=50}

اپلیکیشن تلگرام جز محبوب ترین برنامه های پیام رسان در ایران میباشد این اپلیکیشن  به دلیل راحتی و سرعتی که داردبه سرعت به محبوبیت رسید.

از جمله مزیت هایی که این برنامه دارد امکان ارسال هر نوع فایلی با فرمت مختلف میباشد ،تلگرام علاوه بر امکانات ویژه ای که برای کاربران در نظر گرفته است قابلیت های خوبی نیز برای توسعه دهندگان در نظر گرفته است به این صورت که توسعه دهندگان میتوانند با استفاده از سرور های تلگرام اپلیکیشن پیام رسان بر پایه تلگرام طراحی کنند.

چندی پیش در توییتر پاول دورف مدیر عامل تلگرام در پاسخ به یک توییت اعلام نمود برنامه های غیر رسمی تلگرام امن نبوده و کاربران را به استفاده از برنامه رسمی تلگرام تشویق نمود همچنین در پاسخ به سوال قابلیت روح که برخی از پیام رسان ها دارند اعلام نمود این امکان نقض حریم خصوصی کاربران است و بزودی اعلام میکند که این قابلیت را از برنامه خود حذف کنند !

حال پس از گذشت چند هفته از این اظهار نظر مدیر عامل تلگرام از تعیین مدت 10 روزه برای توسعه دهندگانی که این قابلیت را در برنامه خود فعال دارند خبر داد ،پاول دورف اعلام نموده است در صورتی که در طی مدت 10 روز توسعه دهندگان این امکان را از برنامه های خود حذف نکنند دسترسی برنامه های دارای این قابلیت به سرور های تلگرام مسدود خواهد شد !

 

 

منبع:بروزرسانی






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
530