قابلیت جدید اینستاگرام برای پاسخگویی به کامنت ها !

{title limit=50}

اینستاگرام با آپدیتی جدید تصمیم دارد راه های جدیدی برای پاسخگویی به کامنت ها در استوری را اضافه کند.در حال حاضر استوری ها یکی از بخش های قابل توجه کاربران در اینستاگرام می باشد ، در همین راستا این شبکه اجتماعی در تلاش است با ارائه آپدیت های جدید برای این قسمت رضایت کاربران خود را افزایش دهد.

در حال حاضر قسمت استوری ها روزانه 150 میلیون کاربر فعال دارد .بخش استوری ها توسط افراد مختلفی برای ارائه کسب و کار خود مورد استفاده قرار میگیرد و معمولا بعد از درج استوری کامنت های زیادی دریافت می کنند که اکنون در آپدیت جدید این امکان فراهم شده است که علاوه بر پاسخگویی به کامنت ها در استوری به صورت متن ،به صوت عکس و یا ویدئو پاسخ کامنت ها را بدهید.

برای این کار کافیست هنگام تماشای ویدیوها روی ایکون دوربین عکاسی پایین تصور کلیک کرده و با عکس یا فیلم پاسخگوی فالوورهای خود باشید. جالب اینجاست اینستاگرام برای کارایی بهتر این قسمت جدید، تمام ابزارهای عکاسی خودش را همانند استیکرها یا فیلترهای مختلف هم قرار داده تا بهترین نتیجه مطلوب را به دست بیاورید.

برای استفاده از این قابلیت باید به آخرین نسخه از اینستاگرام آپدیت کنید.توجه داشته باشید که ممکن است که این قابلیت به مرور برای تمام کاربران اضافه شود.



منبع :بلاگ اینستاگرام






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
88