اضافه شدن قابلیت جدید به واتس اپ برای عکاسی

{title limit=50}

اپلیکیشن محبوب واتس اپ این روز ها طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است ،بر اساس آخرین آمار منتشر شده تعداد کاربران واتس اپ از حدود 2.1 میلیارد کاربر گذشته است که در این در جایگاه خود بسیار قابل توجه می باشد.

واتس اپ به منظور رضایت کاربران خود مرتبا در حال بروزرسانی اپلیکیشن جهت معرفی قابلیت های جدیدی می باشد. در طول این مدت شاهد تغییرات زیادی در این پیام رسان معروف بوده ایم از جمله رمزگذاری دوطرفه، تماس تصویری، اشتراک گذاری فایل های مختلف .

اکنون خبرهای جدیدی به گوش رسیده است که واتس اپ تصمیم دارد قابلیت جدیدی تحت عنوان Night Mode را اضافه کند.

کاربران با این قابلیت بسیار اشنا هستند و می دانند که از این ویژگی برای تنظیم نور در شب استفاده می شود و تا به امروز از این قابلیت با این عنوان فقط برای تنظیم نور صفحه در شب استفاده شده است تا فشار کمتری را به چشم کاربر وارد کند.

اما این قابلیتی که واتس اپ تصمیم دارد معرفی کند به طور کلی متفاوت خواهد بود.Night Mode در واتس اپ به یکی از قابلیت های جدید رابط کاربری دوربین اپلیکیشن اشاره دارد که در حال حاضر، بسیار ساده بوده و امکانات محدودی را در اختیار کاربر قرار می دهد. ویژگی جدید در واقع برای بهبود تصویربرداری در نور کم معرفی شده است.باید منتظر باشیم تا ببینیم که آیا این نوع قابلیت بر کیفیت تصویر برداری در شب موثر است!

احتمالا این قابلیت اول برای کاربران اپلی معرفی خواهد شد و به تدریج برای کاربران اندرویدی اضافه خواهد شد.



منبع:phonearena






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
36