گلکسی نوت ۸، گران ترین گوشی سامسونگ

{title limit=50}

پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی نوت 8 احتمالا قیمتی فراتر از تصور خواهد داشت و این بدین معنی است که اگر طرفدار این فبلت هستید بهتر است از همین حالا به فکر پس اندازی برای خرید آن باشید.

بر اساس گزارشاتی که VentureBeat منتشر کرده است، نوت 8 که در اواخر سپتامبر معرفی خواهد شد، حدودا قیمتی نزدیک به 1000 یورو خواهد داشت. با یک حساب ساده و سرانگشتی این قیمت تقریبا معادل 1120 دلار و با دلاری متوسط 3500 تومان، حدودا 4 میلیون خواهد بود (البته جدا از حباب قیمتی که همیشه در ابتدای ورود هر گوشی جدید به بازار، وجود دارد).

VentureBeat سابقه خوبی در پیش بینی درست شایعات پیرامون این گونه مسائل دارد و اگر این بار هم پیش بینی 1000 یورو درست از آب درآید، فبلت نوت 8 تبدیل به گرانترین گوشی سامسونگ خواهد شد.

طبق شایعات، نوت 8 ویژگی هایی از جمله صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED ، شش گیگابایت رم، دوربین 12 مگاپیکسلی و قلم (S Pen) خواهد بود. علاوه بر این ها، بر اساس منابع خبری Blass، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی (مثل گلکسی اس 8) قرار خواهد گرفت و در ابتدا نیز در رنگ های آبی، مشکی و طلایی در دسترس می شود.

قابل توجه است که تمام این گفته ها صد در صد تایید نشده و تنها باید منتظر روز معرفی باشیم تا ببینیم چقدر از این شایعات به حقیقت تبدیل می شود.



منبع: Techradar






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
7