برنامه ریزی تسلا برای معرفی سرویس پخش موسیقی

{title limit=50}

کمپانی تسلا که در جهان با پروژه های جاه طلبانه اش معروف است اخیرا کار بر روی سرویس اشتراک موسیقی خود را آغاز کرده است.

امروزه با توجه به افزایش روز افزون اینترنت و استفاده از شبکه های پرسرعت موبایلی کمتر کسی موسیقی های خود را بر روی تلفن همراه خود به همراه دارد چرا که کاربر با نصب یک اپلیکیشن در یک لحظه میتوانند به تعداد زیادی موسیقی از هر خواننده ای دست پیدا کنند.

حال گزارش های جدیدی از کمپانی بزرگ تسلا به بیرون درز پیدا کرده است که این شرکت تصمیم دارد سرویس پخش موسیقی اختصاصی خود را بزودی رونمایی کند و اکنون در حال کار بر روی آن است این سرویس موسیقی همانند اپل موزیک،و سرویس محبوب اسپاتیفای میباشد که در دو حالت رایگان و پولی قابل استفاده است.

البته پیش از این در یک بیانیه شرکت تسلا اشاره کرد ما برنامه ای برای موسیقی داریم همچنین ما به راحتی و تجربه شما در استفاده از خودروهایمان اهمیت زیادی میدهیم و میخواهیم مشتریان از هرمنبع موسیقی که دوست دارند در خودروشان استفاده کنند و هدف ما به حداکثر رساندن شادی و راحتی مشتریانمان است.در حال حاضردر بعضی از کشور ها به جز آمریکا تسلا در خودرو های مدل ایکس و اس از سرویس پخش موسیقی داخلی Spotify استفاده میکند.

علاوه بر برنامه ریزی تسلا برای سرویس پخش موسیقی، بنیانگذار آن ایلان ماسک نیز اعلام کرده است قصد دارد تا سال 2019 کامیون ها و وانت های الکتریکی هوشمند را تولید و روانه بازار کند.



منبع:PC Mag






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
71