واتس اپ بزودی امکان اشتراک هر نوع فایلی را فراهم میکند

{title limit=50}

برنامه پیام رسان محبوب واتس اپ که در رقابت با تلگرام است روز به روز امکانات خود را گسترش میدهد و امروز نیز خبری منتشر شده است که در نسخه آینده این پیام رسان تغییراتی خواهیم داشت.

فیسبوک که دارنده و صاحب این اپلیکیشن پیام رسان محبوب در سرتاسر دنیاست در بروزرسانی و اضافه کردن قابلیت های جدید به این برنامه برخلاف فیسبوک و اینستاگرام زیاد سریع عمل نمیکند و از این نظر کمی کاربران را آزرده خاطرکرده است حال خبر های جدید از واتس اپ نشان میدهد توسعه دهندگان آن درحال کاربر روی قابلیت جدید هستند که توسط آن کاربران بتوانند هر نوع فایل با هر فورمتی را در این برنامه ارسال کنند.

تا پیش از این امکان ارسال فایل در برنامه وجود داشت اما محدودیت های زیادی برای آن تعریف شده بود و کاربران میتوانستند فقط فایل هایی از نوع PDFورد و در کل اسناد را ارسال کنید.

هنوز مشخص نیست چه محدودیت های حجمی برای این سرویس واتس اپ در نظر گرفته است اما باز هم این خبر بسیار خوبی است که این شرکت میخواهد محدودیت های نوع فایل های ارسال را از میان بردارد و به کاربران اجازه ارسال هر نوع فایل با هر فرمتی را بدهد.

گمانه زنی ها بر این اساس است که واتس اپ میخواهد محدودیت حجم ارسال در این روش در نظر بگیرد،برای نسخه اندروید 100مگابایت ،iOS128 مگابایت و نسخه تحت وب واتس اپ 64 مگابایت محدودیت پیشبینی میشود در نظر گرفته شود.به نظر میرسد این محدودیت در جهت کاهش فشار به سرور های واتس اپ در نظر گرفته و اجرا خواهد شد.

 

منبع:Gsmarena






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
131