اینجوی 20 پرو هواوی با نمایشگر ۹۰ هرتز و پشتیبانی از 5G رونمایی شد

{title limit=50}

هواوی همانطور که پیش‌تر وعده داده بود، سرانجام گوشی اینجوی ۲۰ پرو (Huawei Enjoy 20 Pro) را در بازار اصلی خود یعنی چین رونمایی کرد. در این گوشی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک به‌همراه سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.1 استفاده شده است.

همانطور که می‌شد انتظار داشت، در اینجوی ۲۰ پرو همچون دیگر گوشی‌های جدید هواوی خبری از خدمات موبایلی گوگل یا همان GMS نیست. کاربران برای استفاده از گوشی باید به استفاده از خدمات موبایلی هواوی موسوم‌به HMS روی بیاورند. در HMS فروشگاه اپ‌گالری جایگزین پلی استور شده است. این موضوع برای افراد حاضر در خارج از چین قطعا بسیار مشکل‌ساز است، اما خود چینی‌ها مدت‌ها است که از اپ‌گالری استفاده می‌کنند و مشکلی با آن ندارند. 

هواوی قصد دارد اینجوی ۲۰ پرو را در دو کانفیگ روانه‌ی بازار کند، این دو کانفیگ دارای ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم هستند. در هر دو کانفیگ از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده شده است؛ کاربر درصورت تمایل می‌تواند ظرفیت گوشی را ازطریق کارت حافظه به‌میزان حداکثر ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء دهد. گوشی جدید هواوی برای نمایش محتوای بصری از نمایشگری ۶/۵ اینچ با وضوح فول HD پلاس و نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۹۰ هرتز استفاده می‌کند. اینجوی ۲۰ پرو دارای نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۱/۲ درصد است.

در بخش بالایی صفحه‌نمایش گوشی شاهد بریدگی قطره‌ای‌شکل به‌منظور میزبانی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم. پنل پشتی شیشه‌ای اینجوی ۲۰ پرو هواوی مجهزبه مجموعه‌دوربین سه‌گانه است. در این مجموعه‌دوربین حسگری ۴۸ مگاپیکسلی که در پشت لنزی با دیافراگم f/1.8 جای گرفته در نقش دوربین اصلی ظاهر می‌شود.

دو دوربین دیگر حسگرهای ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند و به‌ترتیب به لنز فوق عریض و ماکرو مجهز شده‌اند. دوربین ماکرو لنز f/2.4 دارد و امکان تصویربرداری از فاصله‌ی ۴ سانتی‌متری از سوژه را فراهم می‌سازد. در مجموعه‌دوربین هواوی اینجوی ۲۰ پرو از سیستم لرزش‌گیر تصویر الکترونیکی (EIS) استفاده شده است. این دوربین توانایی ارائه‌ی بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری دیجیتالی را دارد و از حالت تصویربرداری در شب پشتیبانی می‌کند. 

رنگ بندی انجوی 20 پرو مشکی و آبی و نقره ای نمای جلو ناچ قطره ای

جدیدترین گوشی از خانواده‌ی اینجوی در سه رنگ مشکی (Magic Night Black)، آبی (Dark Blue) و نقره‌ای (Galaxy Silver) روانه‌ی بازار می‌شود. این محصول دارای درگاه USB Type-C و جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون است. در اینجوی ۲۰ پرو شاهد باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ وات هستیم. دیگر نکات مهم مربوط‌به این گوشی شامل بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت در بخش کناری و پشتیبانی از حالت دوگانه‌ی 5G یعنی SA/NSA می‌شوند.

کانفیگ پایه‌ی محصول با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱٬۹۹۹ یوآن (تقریبا ۲۸۰ دلار) قیمت دارد. کانفیگ دیگر با همین میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۰۰ یوآن (تقریبا ۴۲ دلار) بیشتر قیمت دارد. پیش‌فروش هواوی اینجوی ۲۰ پرو آغاز شده است. این گوشی ۲۴ ژوئن ۲۰۲۰ (۴ تیر ۱۳۹۹) روانه‌ی بازار چین می‌شود. اینجوی ۲۰ پرو را می‌توانیم نسخه‌ی ری‌برند‌شده‌ی اینجوی زد 5G به‌حساب بیاوریم که ماه گذشته معرفی شد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد گوشی جدید هواوی دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
61