شاتل موبایل امکان اختصاص IP استاتیک به سیم‌کارت‌های هوشمند را فراهم کرد

{title limit=50}

شاتل موبایل از ارائه‌ی قابلیتی جدید به مشتریانش خبر داده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط شاتل موبایل، از این پس کاربران این اپراتور مجازی قادر هستند تا برای سیم‌کارت هوشمند خود IP استاتیک اختصاص دهند. آی‌پی استاتیک می‌تواند مورد استفاده‌ی سازمان‌ها، شرکت‌ها، کسب‌وکارها و تمامی افرادی قرار بگیرد که به‌دنبال یک شناسه‌ی منحصر‌به‌فرد و دائمی برای برقراری ارتباط در اینترنت موبایل خود هستند. تصور کنید که شما برای دسترسی به آدرسی خاص، باید همواره از یک آی‌پی به اینترنت متصل شوید؛ راهکارهای مختلفی برای حل این موضوع وجود دارد، ولی شاید بتوان گفت که استفاده از آی‌پی استاتیک ساده‌ترین و درعین‌حال اصولی‌ترین روش برای حل این مشکل است. 

این ویژگی روی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل عرضه می‌شود. سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل برای اولین‌بار در ایران توسط شاتل موبایل ارائه شده و با استفاده از یک زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین و با کیفیت‌ترین شبکه در هر منطقه، بهترین پوشش شبکه‌های 3G و 4G/LTE را به‌طور خودکار و کاملا هوشمند برای مشترکین خود انتخاب می‌کند.

سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل برای اولین‌بار در ایران توسط شاتل موبایل ارائه شده و با استفاده از یک زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه‌ترین و با کیفیت‌ترین شبکه در هر منطقه، بهترین پوشش شبکه‌های 3G و 4G/LTE را به‌طور خودکار و کاملا هوشمند برای مشترکین خود انتخاب می‌کند.

شاتل موبایل برای ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در خصوص محصولاتش، راه‌های ارتباطی مختلفی را در نظر گرفته که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اشاره کرد. 






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
217