سرویس امنیت سفر به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

{title limit=50}

با استفاده از سرویس «امنیت سفر»، امکان تماس مستقیم با تیم ویژه‌ی این سرویس و به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی زنده و تماس مستقیم با اورژانس برای کاربران فراهم شده است. به‌گزارش روابط‌عمومی اسنپ، این اولین نسخه‌ی سرویس امنیت سفر در اپلیکیشن اسنپ است که علاوه‌بر امکانات قبلی این تاکسی اینترنتی برای تأمین امنیت کاربران، قابلیت‌های جدیدی دارد که در آینده کامل‌تر خواهد شد.

‌روابط‌عمومی اسنپ درباره‌ی حساسیت‌های ویژه‌‌ی موجود درباره‌ی تأمین امنیت مسافران در تاکسی‌های اینترنتی می‌گوید: «امنیت سفر همواره یکی از دغدغه‌های مهم‌‌ اسنپ بوده و برای تأمین آن تیمی متخصص در واحد امنیت سفر این سامانه ۲۴ ساعته در هفت ‌روز هفته از کاربران راننده و مسافر پشتیبانی می‌کند. سرویس امنیت سفر اسنپ با هدف برقراری ارتباطی مستقیم و بدون واسطه با این تیم برای تمامی کاربران مسافر راه‌اندازی شده و در ماه‌های آتی با امکانات بیشتری به‌روز خواهد شد.»

سرویس امنیت سفر اسنپ چه قابلیت‌هایی دارد؟

سرویس امنیت سفر با نشان سپری آبی‌رنگ در سمت چپ نقشه نمایش داده می‌شود. این سرویس تمام اقدامات و امکانات امنیتی اسنپ را به‌صورت متمرکز در خود جای می‌دهد. اگر هنگام سفر وارد این بخش شوید، راهنمایی‌های لازم برای آموزش استفاده از امکانات آن را خواهید دید؛ از‌جمله دانستنی‌های مهم امنیتی، امکان به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی، تماس با تیم امنیت سفر و تماس مستقیم با اورژانس.

دانستنی‌های مهم امنیتی

در بخش «دانستنی‌های مهم امنیتی» به سه پرسش پاسخ داده شده است: ۱. روند تأیید صلاحیت رانندگان در اسنپ چگونه انجام می‌شود؟؛ ۲. گزینه‌ی رعایت‌نشدن حریم شخصی چه تأثیری بر امنیت سفرها خواهد گذاشت؟؛ ۳. اسنپ برای امنیت کاربران خود تاکنون چه اقداماتی انجام داده است؟ در این بخش، موضوعاتی ذکر شده که کاربران با رعایت آن می‌توانند سفر امن‌تری تجربه کنند؛ از‌جمله پنهان‌کردن شماره‌ی تلفن‌همراه‌شان با استفاده از قابلیت «تماس امن» و به‌اشتراک‌گذاشتن موقعیت مکانی زنده ازطریق اپلیکیشن با دوستان و خانواده و تطبیق‌دادن مشخصات خودرو و راننده پیش از آغاز سفر. 

تماس با تیم امنیت سفر

«تماس با تیم امنیت سفر» گزینه‌ای است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در مواقع اضطراری به‌سرعت با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. روابط‌عمومی اسنپ در توضیح این امکان می‌گوید: «این امکان فقط برای گزارش مواقع اضطراری در اپلیکیشن طراحی شده است. اگر کاربران هنگام سفر به هر دلیل احساس ناامنی کنند، توصیه می‌شود پیش از هر اقدامی با تیم امنیت سفر اسنپ تماس بگیرند. تشخیص اضطراری‌بودن موقعیت برعهده‌ی خودِ کاربران است و در‌صورت نیاز به مداخله‌‌ی سریع پشتیبانی، با استفاده از این گزینه می‌توانند مستقیم با تیم امنیت سفر تماس بگیرند. برای رعایت حقوق افرادی که ممکن است در موقعیت اضطراری باشند، به‌شدت به کاربران توصیه می‌کنیم که مواقع غیر‌اضطراری خود را مثل همیشه ازطریق خطوط تلفنی پشتیبانی با اسنپ در میان بگذارند.»

تماس با اورژانس

یکی دیگر از امکانات سرویس امنیت سفر گزینه‌ی «تماس با اورژانس» است. کاربران اکنون می‌توانند درصورت نیاز ازطریق اپلیکیشن اسنپ به‌سرعت اورژانس را مطلع کنند. همچنان توصیه می‌شود که بروز حوادث حین سفر به تیم امنیت سفر نیز اطلاع داده شود تا امکان پشتیبانی‌های بعدی برای اسنپ میسر باشد. به‌گفته‌ی روابط‌عمومی اسنپ، در مرحله‌ی بعدی امکان ارسال موقعیت مکانی دقیق به مرکز اورژانس به این سرویس اضافه خواهد شد.

برای آشنایی با دیگر اقدامات و امکانات اسنپ برای امنیت سفر به اینجا مراجعه کنید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
156