شیائومی به عرضه می‌میکس جدید و تبلت در سال ۲۰۲۱ اشاره کرد

{title limit=50}

سری گوشی‌های می‌میکس شرکت شیائومی ازجمله محصولات منحصربه‌فرد و بسیار خلاقانه‌ی این شرکت به‌حساب می‌آیند که به‌نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱، معرفی مدل جدید آن را شاهد خواهیم بود.

پس از عرضه‌ی گوشی می‌میکس ۳ با پشتیبانی از 5G در سال ۲۰۱۹، دیگر از ساخت مدل جدید خبری نبود؛ اما هم‌اکنون شیائومی به ساخت نسخه چهارم این گوشی اشاره می‌کند و مشخص شده است که می‌میکس ۴ سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود. به‌گزارش AndroidAuthority، لو ویبینگ، مدیر اجرایی شیائومی، در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به این موضوع اشاره کرده است که امسال اخباری از مدل جدید گوشی‌های میکس شنیده خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی می‌میکس ۴ در دست نداریم و حتی مشخص نشده است با چه ظاهری راهی بازار می‌شود. همین چند روز پیش تصویری از گوشی شیائومی منتشر شد که از نمایشگر واترفال در تمامی لبه‌ها بهره می‌برد.

انتظار می‌رود که دوربین سلفی گوشی می‌میکس ۴ زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته باشد. شیائومی همیشه محل قراردادن دوربین سلفی روی این گوشی‌ها را تغییر داده است. برای مثال، دوربین سلفی دو مدل می‌میکس و می‌میکس ۲ در پایین سمت راست صفحه‌نمایش قرار گرفته بود. دوربین سلفی می‌میکس ۳ هم میان صفحه‌نمایش کشویی پنهان شده بود و در کانسپت می‌میکس آلفا هم از دوربین اصلی به‌عنوان دوربین سلفی استفاده می‌شد.

گوشی می‌میکس ۴، تنها محصول شیائومی در سال ۲۰۲۱ نخواهد بود؛ چراکه مدیر اجرایی شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو به عرضه‌ی تبلت‌های جدید هم اشاره کرد. هنوز ویژگی‌های تبلت شیائومی را نمی‌دانیم. آخرین تبلت این شرکت سال ۲۰۱۸ راهی بازار شد که می‌پد ۴ پلاس نام داشت. این تبلت با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ و باتری حجیم ۸،۶۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی روانه‌ی بازار شده بود؛ پس احتمالا تبلت‌های جدید قدرتمندتر از نسل قبلی خواهند بود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
1337