نسخه سالم اندروید ۱۱ برای شیائومی Mi A3 عرضه شد

{title limit=50}

عرضه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای شیائومی Mi A3 با بدشانسی همراه بوده است. چند وقت پیش مشخص شد که اندروید ۱۱ برخی گوشی‌های Mi A3 را از کار انداخته و عملا غیر قابل‌ استفاده کرده است. البته در زمان عرضه اندروید ۱۰ هم برای این گوشی مشکلاتی پیش ‌آمده بود. به گزارش GSMArena، پس از عرضه چند به‌روزرسانی ناموفق، بالاخره آپدیتی برای می ای ۳ عرضه شده است که اندروید ۱۱ را بدون اینکه به گوشی آسیب بزند، در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اواخر سال ۲۰۲۰ اولین به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای گوشی Mi A3 عرضه شد و بلافاصله کاربران گزارش دادند که این به‌روزرسانی گوشی آن‌ها را از کار انداخته است. شیائومی برای اینکه گوشی‌های بیشتری خراب نشوند، عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۱ را متوقف کرد. پس از چند هفته دومین به‌روزرسانی مربوط به اندروید ۱۱ برای Mi A3 عرضه شد و ویژگی ضبط تصویر از روی صفحه‌نمایش را پیش روی کاربران قرار داد. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ می‌شود.

ضبط صفحه نمایش گوشی mi a3

به‌روزرسانی اندروید ۱۱ که به‌صورت OTA برای می ای ۳ عرضه شده است، با شماره V12.0.4.0.RFQMIXM شناخته می‌شود و ۳۲۹ مگابایت حجم دارد. امیدواریم  این به‌روزرسانی مشکلی برای کاربران ایجاد نکند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
67