ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دوره «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل رسید و آن را به تنها اپراتور تلفن همراه دریافتکنندهی این لوح تبدیل کرد.
مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، این مراسم را چهارشنبه ۲۶ آذر در مرکز همایشهای بینالمللی رایزن تهران برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، محمدحسین فرهنگی عضو هیأترئیسهی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و مسئولان اتاق ایران در همایش رضایتمندی مشتری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.
با اهدای این لوح، اعلام شد که ایرانسل «گامهای مؤثری در جهت رضایتمندی مشتریان» برداشته است و به همین جهت از این شرکت تقدیر شد.
ایرانسل روز سهشنبه برای هفتمین سال متوالی، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد.