ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

{title limit=50}

یک روز پس از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دوره «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل رسید و آن را به تنها اپراتور تلفن ‌همراه دریافت‌کننده‌ی این لوح تبدیل کرد.

مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، این مراسم را چهارشنبه ۲۶ آذر در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، محمدحسین فرهنگی عضو هیأت‌رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کشوری و مسئولان اتاق ایران در همایش رضایتمندی مشتری حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

با اهدای این لوح، اعلام شد که ایرانسل «گام‌های مؤثری در جهت رضایتمندی مشتریان» برداشته است و به همین جهت از این شرکت تقدیر شد.

ایرانسل روز سه‌شنبه برای هفتمین سال متوالی، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
227