مشخصات و طراحی پوکو M3 قبل از رونمایی، به‌صورت رسمی منتشر شد

{title limit=50}

برند پوکو (POCO) که معمولا به واسطه‌ی عرضه‌ی محصولات خوش‌قیمت و اقتصادی معروف است، در سال جاری میلادی ادعا کرد از شرکت اصلی (شیائومی) جدا شده است و به‌صورت مستقل به فعالیت‌ خود ادامه می‌دهد؛ اما به‌ نظر می‌رسد هنوز با شیائومی روابط نزدیکی دارد. حال شرکت پوکو با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در توییتر، برخی از مشخصات گوشی میان‌رده‌ی M3 را به‌صورت رسمی رسانه‌ای کرده است.

گوشی Xiaomi Poco M3 / شیائومی پوکو M3

با اینکه مدت‌زمان زیادی از معرفی پوکو M2 نگذشته است، پوکو به‌زودی خود را برای معرفی گوشی دیگری از این خانواده آماده می‌کند. بیشتر آنچه در مورد پوکو M3 می‌دانیم مربوط به شایعات قدیمی است؛ اما در چند روز اخیر توییت‌های شرکت پوکو، دیدی کلی نسبت به محصول آینده‌ی این شرکت ارائه و به‌نوعی مشخصات اصلی این گوشی را تأیید کرده است.

پوکو برای گوشی جدیدش از صفحه‌نمایش ۶٫۵۳ اینچی استفاده خواهد کرد و قلب تپنده‌ی آن، اسنپدراگون ۶۶۲ خواهد بود که برای اولین ‌بار در گوشی‌های پوکو و شیائومی از این پردازنده استفاده می‌شود.

همان‌طور که در تیزر تبلیغاتی مشاهده می‌کنید، طراحی گوشی پوکو M3 به‌صورت کلی نشان داده می‌شود و با شایعات گذشته هم‌خوانی دارد. این ویدئوی کوتاه نشان می‌دهد که نشان تجاری شیائومی در پشت پوکو M3 حک نشده است و همچنین دوربین‌های برجسته و  باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را نشان می‌دهد؛ با توجه ‌به پردازنده‌ی کم‌مصرفی که در این گوشی استفاده شده است، انتظار می‌رود باتری آن شارژدهی مناسبی فراهم کند.

پوکو M3 امروز (۲۴ نوامبر - ۴ آذر) به‌صورت رسمی در یک رویداد آنلاین معرفی و مشخصات کامل و رسمی آن منتشر می‌شود. 






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
562