اچ‌ام‌دی گلوبال نوکیا 6300 4G و نوکیا 8000 4G را معرفی کرد

{title limit=50}

پس از انتشار شایعات مختلف، اچ‌ام‌دی گلوبال بالاخره نوکیا ۶۳۰۰ 4G و نوکیا ۸۰۰۰ 4G را معرفی کرد. این دو گوشی از سیستم‌عامل KaiOS بهره می‌برند و نرم‌افزارهای واتساپ، گوگل مپ و گوگل اسیستنت روی آن‌ها نصب شده‌اند. ظاهر نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G تقریبا شبیه همان است که در سال ۲۰۰۶ راهی بازار شده بود؛ اما نوکیا ۸۰۰۰ بدون صفحه‌کلید کشویی عرضه شده است. گوشی‌های سری نوکیا ۸۰۰۰ که قبلا راهی بازار ‌شده‌اند از صفحه‌کلید کشویی برخوردار هستند.

نوکیا ۶۳۰۰ 4G

نوکیا ۶۳۰۰ 4G به صفحه‌نمایش ۲٫۴ اینچی LCD با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل مجهز شده است. بدنه گوشی پلاستیکی است و یک دوربین VGA پشت آن قرار دارد.

این تلفن همراه هوشمند به تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰ مجهز شده است و ۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ البته میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. نوکیا ۶۳۰۰ 4G به باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که قابل تعویض است؛ این باتری با کابل میکرو USB شارژ می‌شود. نوکیا ادعا کرده است این گوشی جدید با 4G روشن، تا ۲۵ روز در حالت استندبای کار می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نوکیا ۶۳۰۰ مدل 4G می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا، رادیو اف‌ام و امکان ساخت هات‌اسپات اشاره کرد. این گوشی در رنگ‌های خاکستری روشن، سبز و سفید با قیمت ۵۸ دلار راهی بازار می‌شود.

نوکیا ۸۰۰۰ 4G

سری ۸۰۰۰ شرکت نوکیا جزو محصولات پرمیوم بازار به‌ حساب می‌آیند و با گوشی‌های معمولی این شرکت متفاوت هستند؛ اما در نوکیا ۸۰۰۰ 4G دیگر خبری از این حالت پرمیوم نیست. این گوشی فقط برای این ساخته شده است که کمی یاد و خاطره قدیم را زنده کند. بدنه این تلفن همراه پلاستیکی است و لبه‌های آن حالتی خمیده دارند تا ظاهری جذاب داشته باشند. برای ساخت نوکیا ۸۰۰۰ 4G از رنگ‌های مشکی و طلایی استفاده شده است تا خاطره نوکیا ۸۸۰۰ سری Arte را زنده کند.

نوکیا ۸۰۰۰ مدل 4G صفحه‌نمایشی ۲٫۸ اینچی با وضوح ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل دارد و دوربین پشت آن ۲ مگاپیکسلی است. توان پردازشی این گوشی را تراشه اسنپ‌دراگون ۲۱۰ فراهم می‌کند که درکنار آن ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است؛ مقدار حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. نوکیا ۸۰۰۰ 4G از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا استفاده می‌کند و توانایی هات‌اسپات کردن و پخش رادیو FM دارد. باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر ویژگی‌های نوکیا ۸۰۰۰ 4G است. این باتری با کابل میکرو USB شارژ می‌شود و تا ۲۵ روز با 4G روشن در حالت استندبای روشن می‌ماند. قیمت این گوشی هم ۹۳ دلار اعلام شده است.







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
86