جزئیاتی از سخت‌افزار تبلت فایر HD 8 آمازون منتشر شد

{title limit=50}

درصورتی‌که شایعات صحت داشته باشند، مدل‌های سری تبلت فایر HD 8 آمازون که متشکل است از نسخه استاندارد فایر HD 8 ،HD 8 پلاس و HD 8 کیدز از طراحی جدید و سخت‌افزاری توانمندتر نسبت به مدل‌های پیشین بهره خواهند برد.

در سری فایر HD 8 از نمایشگری ۸ اینچی استفاده شده که رزولوشن ۱،۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را یدک می‌کشد؛ اما به‌لطف طراحی جدید، حاشیه موجود در اطراف نمایشگر تبلت تا حد بسیاری کاهش یافته است. در دل مدل‌های جدید تبلت آمازون فایر HD 8 از تراشه مدیاتک ۸۱۶۸ استفاده شده که متشکل از پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای است که روی فرکانس ۲ گیگاهرتز کار می‌کنند. چنین مشخصاتی باعث می‌شود که سری جدید فایر HD 8 نسبت به مدل‌های پیشین از ۳۰ درصد توان محاسباتی بیشتری برخوردار شود.

از دیگر مشخصات تبلت‌های جدید آمازون می‌توان به برخورداری از درگاه USB-C و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اشاره کرد. از نظر میزان حافظه رم در نسخه استاندارد و نسخه فایر HD 8 کیدز، آمازون در نظر گرفته که حافظه رم ۲ گیگابایتی استفاده شود؛ اما نسخه فایر HD 8 پلاس دارای حافظه رم ۳ گیگابایتی است و همچنین امکان شارژ سریع ۹ واتی برای مدل پلاس وجود دارد.

علاوه بر آن، HD 8 پلاس از حالت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر می‌توان نسخه استاندارد تبلت فایر HD 8 را با پرداخت ۹۰ دلار در وب‌سایت آمازون پیش‌خرید کرد. نسخه پلاس نیز ۱۱۰ دلار قیمت دارد که البته مدلی دیگر از نسخه پلاس به‌همراه داک آمازون نیز به قیمت ۱۴۰ دلار عرضه می‌شود. آمازون تبلت فایر HD کیدز را به‌همراه قاب محافظ مخصوص، اشتراک یک‌ساله فری‌تایم و ضمانت‌نامه ۲ ساله به قیمت ۱۴۰ دلار عرضه می‌کند.

گفته شده است که زمان ورود محصولات جدید آمازون به بازار از ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) خواهد بود و پیش‌فروش آن‌ها از هم‌اکنون آغاز شده است.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
135