مشخصات نوکیا ۶۴۰۰ و نوکیا ۸۰۰۰ فاش شد

{title limit=50}

باتوجه‌به شایعات، نوکیا قصد دارد دو گوشی نوکیا ۶۳۰۰ و نوکیا ۸۰۰۰ را دوباره راهی بازار کند. شایعات می‌گویند این گوشی‌ها با سیستم‌عامل KaiOS راهی بازار می‌شوند و قرار است فاصله گوشی‌های قدیمی و گوشی‌های هوشمند امروزی را جبران کنند. بر اساس اطلاعات فاش‌شده، نوکیا ۶۴۰۰ و نوکیا ۸۰۰۰ از دو سیم‌کارت بهره می‌برند و هر دو از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند.

نوکیا ۸۰۰۰ با پشتیبانی از 4G و به ‌احتمال زیاد بر پایه نوکیا ۸۸۰۰ ساخته می‌شود. این گوشی احتمالا در رنگ‌های طلایی، مشکی، آبی و سفید راهی بازار خواهد شود. هنوز نمی‌دانیم آیا در ساخت این گوشی از مواد اولیه‌ی‌ پرمیوم و گران‌قیمت استفاده می‌شود یا خیر. نوکیا در سال‌های دور گوشی‌های سری ۸۰۰۰ را با طلا و تیتانیوم تولید می‌کرد.

نوکیا ۸۰۰۰ صفحه‌نمایش ۲٫۸ اینچی خواهد داشت و نوکیا ۶۳۰۰ با پشتیبانی از 4G، صفحه‌نمایش ۲٫۴ اینچی دارد؛ هر دو صفحه‌نمایش احتمالا وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل پیش روی کاربران قرار می‌دهند. هنوز نمی‌دانیم این گوشی‌‌ها چه نوع دوربینی دارند: البته مدل‌های قدیمی‌تر این گوشی‌ها هیچ‌وقت به‌واسطه دوربین مشهور نشدند.

نوکیا برای این گوشی‌ها باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و بلوتوث ۴ در نظر گرفته است. هر دو گوشی ۵۱۲ مگابایت حافظه داخلی دارند و از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کنند. نوکیا ۶۳۰۰ در ابعاد ۵۳ در ۱۳۱٫۴ در ۱۳٫۷ میلی‌متر ساخته شده است و نوکیا ۸۰۰۰ در ابعاد ۵۶٫۵ در ۱۳۲٫۲ در ۱۲٫۳ میلی‌متر دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. نوکیا ۶۳۰۰ نزدیک به ۱۰۴٫۷ گرم وزن دارد و وزن نوکیا ۸۰۰۰ هم ۱۱۰ گرم است.

احتمال دارد نوکیا این گوشی‌ها را درکنار نوکیا ۷٫۳ و نوکیا ۹٫۳ معرفی کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
276