گوشی شیائومی ردمی کی ۳۰ اس با صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

{title limit=50}

پس از انتشار شایعات مختلف، شیائومی رسما گوشی ردمی کی ۳۰ اس (Redme K30S) را معرفی کرد. گوشی جدید این شرکت چینی سخت‌افزار قابل‌ توجهی دارد و به همین دلیل می‌تواند به انتخاب جدید افرادی تبدیل شود که قصد خرید گوشی دارند. در همین ابتدا بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که دوربین اصلی این گوشی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی دارد، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ در آن به کار رفته است و نرخ نوسازی صفحه‌نمایش آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد؛ این سخت‌افزار شبیه به چیزی است که در گوشی Mi 10T دیده بودیم.

صفحه نمایش ردمی کی ۳۰ اس

تفاوت ردمی کی ۳۰ اس و می ۱۰ تی در مقدار حافظه داخلی است. گوشی ردمی کی ۳۰ اس در دو مدل با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. متأسفانه این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند؛ پس در زمان خرید باید به حافظه داخلی آن دقت کنید. اگر زیاد فایل روی گوشی ذخیره می‌کنید یا زیاد عکاسی و فیلم‌برداری می‌کنید، مدلی را خریداری کنید که حافظه داخلی بیشتری دارد.

ردمی K30S

پنل صفحه‌نمایش این گوشی LCD است و حسگر اثر انگشت گوشی روی لبه کناری قرار دارد. دوربین جلوی گوشی که حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دارد، به‌صورت یک حفره کوچک روی صفحه‌نمایش قرار گرفته است. صفحه‌نمایش این گوشی نسبت تصویر ۲۰:۹ و وضوح تصویر +Full HD پیش روی کاربران قرار می‌دهد. قاب جلو و قاب پشتی این گوشی توسط یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

ردمی K30S

دوربین اصلی گوشی ردمی کی ۳۰ اس از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دو دوربین دیگر از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار باز و حسگر ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو برخوردار هستند. این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات بهره می‌برد. همچنین مشخص شده است که محصول جدید شیائومی از وای-فای ۶، بلوتوث ۵، شبکه 5G و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

ردمی K30S در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای راهی بازار می‌شود و باتوجه‌به مدل خریداری‌شده، باید ۳۹۰ دلار یا ۴۱۵ دلار  پرداخت کرد.این گوشی در تاریخ ۱۱ سپتامبر هم‌زمان با روز مجردها در کشور چین به‌فروش خواهد رسید.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
51