معرفی برترین گوشی‌های ماه سپتامبر از لحاظ عملکرد توسط AnTuTu

{title limit=50}

عملکرد گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که بسیاری از کاربران به آن توجه می‌کنند. این بخش در دستگاه‌های مختلف با توجه‌ به قطعات استفاده‌شده در قسمت پردازنده و حافظه متفاوت است. همچنین گوشی‌های هوشمند به شاخه‌های پرچم‌دار، میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه تقسیم می‌شوند که محصولات موجود در هر کدام از این دسته‌ها قدرت عملکرد خود را دارد.

مانند گذشته، ‌وب‌سایت AnTuTu باز هم به سراغ مقایسه عملکرد دستگاه‌های موجود در بازار رفته است و این بار هر دو دسته پرچم‌دار و میان‌رده را مورد بررسی قرار داده است. در میان تمام دستگاه‌های موجود در فهرست تازه منتشرشده AnTuTu، گوشی هوشمند ویوو iQOO پرو 5G با به دست آوردن ۶۶۳,۷۵۲ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و نسخه معمولی این دستگاه با امتیاز ۶۶۲,۱۶۵ موفق به کسب مقام دوم شده است. این دو دستگاه اکنون از شیائومی می ۱۰ اولترا پیشی گرفته‌اند. این دستگاه که اکنون با امتیاز ۶۴۸,۶۲۴ سومین گوشی هوشمند موجود در فهرست است، ماه گذشته در صدر جدول قرار داشت.

این امتیازها میانگین آماری عمکلرد هر دستگاه را بر اساس بیش از ۱۰۰۰ تست انجام‌شده در AnTuTu V8 بین ۱۱ شهریور تا ۹ مهر (۱ تا ۳۰ سپتامبر) نشان می‌دهد.

هر دو مدل‌های iQOO از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5 استفاده می‌کنند. همچنین در آن‌ها رم ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 قرار گرفته است. به دلیل قدرت اورکلاکینگ و بهینه‌سازی نرم‌افزار، دو گوشی هوشمند iQOO بالاتر و فراتر از همتایان اسنپدراگون ۸۶۵ خود در بخش پردازنده گرافیکی عمل کرده‌اند.

تقریبا همه دستگاه‌های برتر از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند

هنگامی که به فهرست ۱۰ گوشی هوشمند برتر ازلحاظ عملکرد نگاه می‌کنیم متوجه یک مسئله جالب می‌شویم. تقریبا همه دستگاه‌های موجود در این جدول به‌جای استفاده از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس از نسخه معمولی آن استفاده می‌کنند. تراشه مذکور تنها در دو گوشی ایسوس ROG فون 3  و لنوو لیجن پرو  دیده می‌شود. در ادامه فهرست ۱۰ پرچم‌دار با بهترین عملکرد در ماه سپتامبر قرار گرفته شده است. 

رنکینگ آنتوتو

پس از پرچم‌داران سراغ گوشی‌های میان‌رده می‌رویم. در فهرست گوشی‌های میان‌رده،‌گوشی هوشمند ردمی 10X Pro 5G با امتیاز ۳۹۷,۹۶۳ موفق شده است در صدر جدول قرار بگیرد. پس از آن نسخه 10X 5G همین دستگاه قرار دارد که با امتیاز ۳۹۲,۲۳۶ مقام دوم را از آن خود کرده است. هر دوی این گوشی‌های هوشمند از تراشه مدیاتک Dimensity 820 استفاده می‌کنند. این تراشه موفق شده است از رقیبان دیگر خود در بخش‌ پردازنده‌ها پیشی بگیرد. پس از این دو دستگاه سه گوشی هوشمند از شرکت هواوی قرار دارند. گوشی آنر 30 در مقام سوم قرار می‌گیرد و پس از آن دو دستگاه نووا 7 و نووا 7 پرو به ترتیب چهارم و پنجم هستند. سه گوشی هوشمند هواوی که از جایگاه سوم تا پنجم را از آن خود کرده‌اند، همگی از تراشه Kirin 985  استفاده می‌کنند.

نظر شما کاربران زومیت درباره جدیدترین فهرست AnTuTu چیست؟







ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
54