خریداران آیفون ۱۲ سه ماه اشتراک اپل آرکید دریافت می‌کنند

{title limit=50}

سال گذشته، اپل پیشنهادی ویژه برای تمامی کسانی که مدل جدیدی از دستگاه‌هایش را تهیه می‌کردند ارائه داد: یک سال اشتراک سرویس اپل تی وی پلاس (+Apple TV) به‌رایگان. این پیشنهاد تا امروز برقرار است، اما اپل به‌تازگی پیشنهاد دیگری نیز ارائه داده.

از روز ۲۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱ آبان ۱۳۹۹) به‌بعد، هر کاربری که مدل جدید آیفون، آیپد، مک، اپل تی وی یا آیپاد تاچ را تهیه کند،‌ سه ماه اشتراک سرویس اپل آرکید (Apple Arcade) را رایگان دریافت خواهد کرد؛ اپل آرکید سرویس بازی اپل است که بیش از ۱۰۰ بازی در خود دارد. تا پیش از امروز، اپل برای کسانی که به‌تازگی در سرویس آرکید ثبت‌نام می‌کردند یک ماه اشتراک رایگان ارائه می‌داد. ازطریق Family Sharing می‌توان اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس و اپل آرکید را در بین حداکثر پنج نفر به‌اشتراک گذاشت.

همچون سال قبل، می‌توانید پیشنهادهای جدید اپل را تنها یک‌بار استفاده کنید. بنابراین اگر سال گذشته آیفون ۱۱ را خریداری و اشتراک یک ساله‌ی اپل تی وی پلاس را استفاده کرده‌اید، نمی‌توانید با خرید آیفون ۱۲ به یک سال اشتراک رایگان اضافه دست پیدا کنید (اپل مدتی پیش اعلام کرد اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس را تا فوریه‌ی ۲۰۲۱ گسترش می‌دهد). 

پیشنهاد اشتراک رایگان اپل آرکید به‌تازگی معرفی شده است و به‌همین دلیل برای همه‌ی کسانی که دستگاه‌های مدنظر اپل را بخرند دردسترس قرار می‌گیرد. پس از اتمام زمان اشتراک رایگان، تمدید آن‌ها با ۴٫۹۹ دلار انجام می‌شود، مگر اینکه خودتان تمدید را لغو کنید.

اپل طی سال‌های اخیر نشان داده است که توجه ویژه‌ای به سرویس‌های نرم‌افزاری نشان می‌دهد. این سرویس‌ها که مربوط به واحد «خدمات» اپل هستند درآمد زیادی برای این شرکت به‌ارمغان می‌آورند. اپل ازطریق ارائه‌ی اشتراک رایگان می‌تواند سرویس‌هایش را به دست افراد بیشتری برساند. اپل قصد دارد به‌زودی بسته‌ی اشتراکی اپل وان (Apple One)‌ را نیز ارائه دهد. اپل وان شامل سرویس‌های اپل موزیک و اپل تی وی پلاس و اپل آرکید و آی‌ کلاد است. 

مقاله‌های مرتبط:

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی این خبر دارید؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
30