آیفون ۱۲ اپل رونمایی شد

{title limit=50}

گوشی‌هایی که اپل در طول هر سال عرضه می‌کند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. اپل پس از سال‌ها فعالیت جدی، امروز به جایگاهی رسیده که گوشی‌هایش سهم عظیمی از فروش کل گوشی‌های هوشمند را در سراسر دنیا به‌خود اختصاص می‌دهند. به‌همین دلیل است که هر گاه اپل مراسم برگزار می‌کند،‌ دوست‌داران صنعت موبایل حتی کسانی که طرفدار اپل محسوب نمی‌شوند منتظرند ببینند این شرکت چه حرف‌هایی برای گفتن دارد. 

مراسم Hi, Speed اپل که روی نسل جدید گوشی‌های سری آیفون متمرکز بود، ساعت ۲۰:۳۰ امشب به‌وقت تهران آغاز شد. در بخشی از این مراسم مهم، اپل چهار گوشی جدید در قالب خانواده‌ی آیفون ۱۲ (Apple iPhone 12) معرفی کرد. مدل معمولی این خانواده که نمایشگر ۶٫۱ اینچ دارد، دنباله‌ای برای آیفون XR (محصول ۲۰۱۸) و آیفون ۱۱ (محصول ۲۰۱۹) محسوب می‌شود و شباهت‌های زیادی به آن‌ها دارد؛ البته تغییراتی که آیفون ۱۲ به‌خود دیده، ارزش ارتقا از گوشی‌های پیشین به این گوشی را بالا می‌برند. 

آیفون ۱۲ که بزرگ‌‌تر از آیفون ۱۲ مینی، هم‌اندازه‌ی آیفون ۱۲ پرو و کوچک‌تر از آیفون ۱۲ پرو مکس است، پتانسیل زیادی برای دیده شدن در بازار دارد. گوشی‌های ۶٫۱ اینچ اپل طی سال‌های گذشته آمار فروش خیره‌کننده‌ای ثبت کرده‌اند و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند آیفون ۱۲ به این روند ادامه دهد. این گوشی با نخستین تراشه‌ی پنج نانومتری دنیا می‌تواند قدرت پردازشی بسیار زیادی ارائه دهد و به‌لطف استفاده از دوربین دوگانه‌ی باکیفیت،‌ لحظاتی به‌یادماندنی برای شما خلق می‌کند.






این مقاله درحال به‌روزرسانی است و جزئیات تکمیلی به‌همراه تصاویر رسمی به‌زودی اضافه می‌شوند...






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
673