مشخصات سخت افزاری سری نوا 8 هواوی فاش شد

{title limit=50}

باتوجه‌به گزارش‌های اخیر، هواوی برای معرفی نسل جدیدی از سری گوشی‌های هوشمند نوا آماده می‌شود. سری نوا نیز مانند سری محصولات دیگر شرکت چینی در چند مدل رونمایی و سپس به بازار راه می‌یابد. بااین‌حال، تاکنون نمی‌دانستیم که سری نوا ۸ شامل چند مدل خواهد بود.

حال، گزارش‌های انتشاریافته در فضای مجازی پاسخی برای سوالمان به‌همراه دارند. محصولات جدید هواوی اخیرا در وب‌سایت TENAA فهرست شده‌اند که شامل ۴ مدل از سری گوشی‌های هوشمند نوا ۸ می‌شوند. درصورتی‌که برای اولین‌بار است نام TENAA را می‌شنوید، باید گفت که TENAA سازمان رگولاتوری چین است و هر محصول تنها با برخورداری مجوز این سازمان امکان عرضه به بازار چین را خواهد داشت.

۴ مدل سری هواوی نوا ۸ از شماره مدل‌های HJC-AN00 ،HJC-TN00 ،JSC-AN00 و JSC-TN00 برخوردار هستند و گویا هر چهار مدل از ارتباطات فناوری 5G استفاده می‌کنند. باتوجه‌به درنظرگرفتن اینکه سری نوا هواوی اصولا با برچسب قیمت اقتصادی به بازار راه می‌یابند، می‌توان انتظار داشت که سری نوا ۸ نسبت به گوشی‌های میان‌رده پریمیوم 5G دیگر موجود در بازار، نمونه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر محسوب شوند.

متاسفانه در فهرست سازمان TENAA اشاره‌ی دقیقی به تراشه‌های استفاده‌شده در سری نوا ۸ نشده است؛ اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که هواوی از تراشه‌های مدیاتک برای محصولات سری نوا ۸ استفاده می‌کند. درحالی‌که نسخه استاندارد نوا ۸ به تراشه دایمنسیتی ۸۲۰ مجهز می‌شود، نسخه پرو از دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس قدرت می‌گیرد.

انتظار می‌رود نوا ۸ با برخورداری از صفحه‌نمایشی مجهز به پنل OLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی به بازار عرضه شود؛ اما صفحه‌نمایش نوا ۸ پرو از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کند. از نظر قیمت، گفته شده که نوا ۸ در چین با قیمتی معادل ۴۸۵ دلار و نوا ۸ پرو نیز با قیمتی معادل ۵۸۵ دلار عرضه می‌شود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
136