زمان رونمایی وان پلاس 8T فاش شد

{title limit=50}

زمان به‌سرعت در حال گذر است تا شاهد عرضه‌ی جدیدترین پرچم‌دار شرکت چینی وان‌پلاس به بازار باشیم؛ محصولی که درواقع نمونه‌ای با سخت‌افزار بهبودیافته از نسل پیشین محسوب می‌شود و ویژگی‌های قابل توجهی را به‌همراه دارد. وان‌پلاس 8T گوشی هوشمندی با ویژگی‌های نوآورانه است که ازجمله آن‌ها می‌توان به پنل AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. جایگزین وان‌پلاس ۸ در پنل پشتی، دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی را نیز یدک می‌کشد.

رسانه‌ی خبری MySmartPrice مدعی شده است که وان‌پلاس 8T در ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) معرفی می‌شود. افشای چنین اطلاعاتی در حالی رخ می‌دهد که شرکت چینی همچنان در مورد زمان عرضه و قیمت وان‌پلاس 8T سکوت کرده است. سال گذشته، وان‌پلاس 7T در اواخر سپتامبر به بازار عرضه شد؛ بنابراین بازه زمانی‌که در گزارش به آن اشاره می‌شود، غیر منطقی نیست و رنگ و بوی واقعیت می‌دهد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری در پنل پشتی وان‌پلاس 8T کاربران به ماژول دوربینی چهارگانه دسترسی پیدا می‌کنند که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای ثبت تصاویر پرتره می‌شود. 

وان‌پلاس 8T امکان شارژ ۶۵ واتی را به کاربران می‌دهد؛ فناوری که نظر بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. باید دید که در واقعیت، فناوری شارژ ۶۵ واتی محصول جدید وان‌پلاس چگونه عمل می‌کند و درواقع به چقدر زمان برای شارژ کامل گوشی نیاز است.

وان‌پلاس 8T همراه‌با اندروید ۱۱ و رابط کاربری OxygenOS 11 روانه بازار می‌شود. از آنجایی نیز که محصولات شرکت چینی از برچسب قیمت به‌مراتب کمتری نسبت به مدل‌های بالارده موجود در بازار برخوردار هستند، وان‌پلاس 8T را نیز می‌توان محصولی ایده‌آل برای کسانی دانست که قصد کوچ کردن به اندروید ۱۱ دارند.

گفته می‌شود که وان‌پلاس 8T قیمتی کمتر از ۷۰۰ دلار دارد. این موضوع در حالی است که اکثر پرچم‌داران موجود در بازار با قیمتی بیش از هزار دلار روانه بازار شده‌اند. برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و مودم 5G نیز می‌تواند به فروش هرچه بیشتر محصول بالارده وان‌پلاس کمک شایانی کند؛ زیرا با فراهم‌شدن زیرساخت ارتباطات 5G در مناطق مختلف دنیا بسیاری از کاربران به‌دنبال محصولی با سخت‌افزاری توانمند، اما ارزان‌قیمت هستند که قادر به پشتیبانی از فناوری 5G نیز باشد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
98