اولین تصاویر احتمالی از هواوی میت ایکس 2 منتشر شد

{title limit=50}

چندی پیش خبری منتشر شد که نشان می‌داد هواوی در حال ساخت نسخه بعدی از گوشی هوشمند تاشدنی خود به‌نام هواوی میت ایکس ۲ (Huawei Mate X2) است؛ محصولی که گویا طراحی کاملا متفاوتی با نسخه اول دارد و مانند گلکسی زد فولد 2 به سمت داخل تا می‌شود. چنین طراحی درواقع باعث خواهد شد که نمایشگر ثانویه بین دو بدنه متصل به یکدیگر مخفی شود و در حال عادی نیز نمایشگری با ابعاد کوچک‌تر دراختیار کاربر قرار گیرد.

حال، شرکت چینی تصاویری منتشر کرده است که منتسب به پتنت مرتبط با گوشی تاشدنی نسل بعدی هواوی یعنی میت ایکس ۲ هستند. در اسناد مرتبط با تصاویر آمده است که هواوی پتنت را در ماه مه سال ۲۰۱۹ به ثبت رسانده است و گویا زمان آن فرا رسیده تا محصولی برگرفته از طراحی به نمایش درآمده در پتنت، ساخته شود.

در این پتنت می‌توان مشاهده کرد که میت ایکس ۲ دارای ۶ دوربین خواهد بود که دو دوربین برای ثبت تصاویر سلفی و چهار دوربین نیز در پنل پشتی قرار دارد. علاوه بر آن، زمانی‌که گوشی هواوی در حالت تاشده قرار گرفت، بخشی از نمایشگر ثانویه همچنان دردسترس کاربر قرار خواهد گرفت تا اطلاعاتی ازجمله اعلانات را دراختیار کاربر قرار دهد.

نکته‌ی حائز اهمیت در مورد پتنت هواوی، پیچیدگی تولید محصولی با چنین مشخصات ظریفی است. بدنه‌ای با ضخامت بسیار کم که میزبان دو نمایشگر می‌شود. درکنار آن، برخورداری از ۶ دوربین و ویژگی‌های دیگر، تولید چنین محصولی را برای هواوی تبدیل به چالشی بزرگ خواهد کرد.

درحال‌حاضر محصولات هواوی به دلیل تحریم‌های سخت‌گیرانه دولت آمریکا اجازه فروش در بازار ایالات متحده را ندارند و همچنین اخباری در مورد مشکلات مختلف شرکت چینی در استفاده از تراشه‌های شرکت کوالکام به گوش می‌رسد. باید دید که هواوی برای مقابله با چالش‌های پیش‌روی خود چه برنامه‌هایی در نظر دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
32