آنباکس و نگاه اولیه به شیائومی 13

{title limit=50}

شیائومی در رویداد امروز خود نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود، یعنی خانواده‌ی شیائومی ۱۳ را در‌کنار محصولات دیگری مثل هدفون بی‌سیم TWS بادز ۴ و ساعت هوشمند Watch S2 و پوسته‌ی سفارشی MiUI 14 رسماً رونمایی کرد. این گوشی‌ها در دو نسخه‌ی استاندارد و پرو معرفی شدند و اکنون اولین ویدئو از آنباکس مدل معمولی آن به‌همراه نگاه اولیه‌ی مختصر به این دستگاه منتشر شده است.

همان‌طور‌که انتظار می‌رفت، مدل استاندارد شیائومی ۱۳ با طراحی لبه‌تخت و حاشیه‌های بسیار باریک معرفی شد. دوربین پشتی این دستگاه نیز در جزیره‌ی مربعی‌شکل پشت آن و در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالا تعبیه شده است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی این دستگاه در بریدگی پانچ‌هول مرکزی بالای نمایشگر قرار دارد. در‌ادامه، می‌توانید ویدئو آنباکس و نگاه اولیه به این محصول را تماشا کنید. این ویدئو در حساب کاربری توییتر Tech Way به‌اشتراک گذاشته شده است،.


تماشا در آپارات

مقاله‌ی مرتبط:

از دیگر مشخصات شیائومی ۱۳ می‌توان به تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 2 و ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد. گفتنی است این گوشی به‌طورپیش‌فرض با رابط‌ کاربری MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد. مدل پایه‌ی شیائومی ۱۳ که به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است، ۵۷۵ دلار قیمت خواهد داشت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
21