ویدیوی طرح مفهومی هواوی P60، طراحی این گوشی را در رنگ طلایی نشان می‌دهد

{title limit=50}

انتظار داریم سال ۲۰۲۳ شاهد معرفی گوشی‌های سری P60 هواوی باشیم. این شرکت احتمالاً این دستگاه را در دونسخه عرضه خواهد کرد. اکنون یکی از طراحان مدل‌های مفهومی به نام HoiIndi، رندری جدیدی از هواوی P60 آماده کرده است که ظاهر این محصول را در رنگ طلایی نشان می‌دهد.

همان‌طور که HoiIndi اعلام کرده، رندرهای مفهومی او به مدل استاندارد هواوی P60 مربوط می‌شود. البته او درتلاش است تا رندرهای مدل پرو را نیز آماده کند. ویدیو منتشر شده از طرح مفهومی پرچم‌دار ۲۰۲۳ هواوی شامل نمایشگری با حفره‌ی دوربین سلفی است. علاوه‌براین، انحنای کمی در لبه‌ی سمت راست و چپ صفحه‌نمایش دستگاه به‌چشم می‌خورد. بخش پشتی گوشی نیز میزبان سیستم دوربین اصلی آن است که از ظاهری شبیه به دوربین پشتی سری P50 بهره می‌برد.

رندرهای هواوی P560 این گوشی را در رنگ طلایی براق نشان می‌دهد. البته هیچ نشانی از برند لایکا روی سیستم دوربین پشتی این دستگاه دیده نمی‌شود و شاید این مورد نشان‌دهنده‌ی پایان همکاری هواوی با لایکا باشد. در ادامه می‌توانید ویدیو طرح مفهومی این گوشی هوشمند را تماشا کنید.

تماشا در آپارات

مشخصات هواوی P60 براساس شایعات

درحال‌حاضر، هواوی هنوز به‌طور رسمی خبری درمورد عرضه‌ی سری P60 منتشر نکرده است؛ البته گزارش‌ها و شایعات مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت چینی خود را برای رونمایی از نسل بعدی پرچم‌داران سری P آماده می‌کند.

به گزارش HuaweiCentral، هواوی P60 و هواوی P60 Pro از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 2 بهره خواهند برد. بااین‌حال امکان دارد این گوشی‌ها فقط در مدل 4G روانه‌ی بازار شوند، اما انتظار می‌رود بار دیگر شاهد عرضه‌ی قاب مخصوص با قابلیت اتصال به شبکه‌های 5G برای این محصولات باشیم.

براساس شنیده‌ها، دوربین سری P60 نسبت به نسل کنونی این گوشی‌ها ارتقا خواهد یافت. درواقع مجموعه گوشی‌های سری P هواوی همیشه میزبان جدیدترین پیشرفت‌های این شرکت در حوزه‌ی تصویربرداری موبایلی بوده‌اند و نسل بعدی این محصولات نیز همین روند را ادامه خواهد داد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
121