میزان فروش سری گلکسی S22 سامسونگ از فروش سری گلکسی S21 بیشتر بوده است

{title limit=50}

سامسونگ اوایل امروز گزارش مالی خود را برای بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ منتشر و لی‌جائه یونگ را به‌عنوان رئیس اجرایی خود منصوب کرد. این شرکت طی اعلامیه‌ی درآمد خود فاش کرد که واحد گوشی‌‌های هوشمند آن ازنظر درآمدزایی عملکرد بسیار خوبی داشته است. گوشی‌های رده‌بالای این شرکت ازجمله سری گلکسی S22، گلکسی زدفلیپ ۴ و گلکسی زدفولد ۴ با وجود رکود در این بازار، فروش بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند.

غول فناوری کره‌ی جنوبی اعلام کرد که درآمد آن از فروش سری گلکسی S22 به‌میزان درخورتوجهی بیشتر از فروش سری گلکسی S21 در سال ۲۰۲۱ بوده است. این مورد می‌تواند نشان‌ دهد که مردم بیشتر نسخه‌های رده‌بالاتر ازجمله گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا را خریداری کرده‌اند.

به‌نوشته‌ی SamMobile، استفاده از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 در تعداد بیشتری از بازارها، تأثیر مثبتی بر فروش گلکسی S22 داشته است. به‌عنوان مثال، این شرکت معمولاً نسخه‌های اگزینوس گوشی‌های پرچم‌دار خود را در هند و کره‌ی جنوبی عرضه می‌کند، اما امسال در این کشورها نیز شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی اسنپدراگون گلکسی S22 بودیم.

سامسونگ همچنین سیاست‌ به‌روزرسانی نرم‌افزار خود را درسال جاری بهبود بخشید. این برند با عرضه‌ی سری گلکسی S22 اعلام کرد که حداکثر چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را برای همه‌ی گوشی‌های رده‌بالای خود و همچنین برخی میان‌رده‌ها ارائه خواهد کرد. همه‌ی این عوامل می‌توانند جز دلایل افزایش فروش سری S22 باشند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
80