HTC گوشی اقتصادی Wildfire E Plus را با باتری ۵۱۵۰ میلی آمپرساعتی و قیمت ۱۳۰ دلار معرفی کرد

{title limit=50}

HTC اکنون دیگر در فهرست تولیدکنندگان بزرگ صنعت گوشی‌های هوشمند قرار ندارد، اما این شرکت تایوانی هر چندماه یک‌بار، گوشی‌های جدیدی معرفی می‌کند. به‌عنوان مثال این برند در ماه جولای تبلت رده‌پایین A101 را برای بازار آفریقای جنوبی عرضه کرد.

اچ‌تی‌سی در ادامه‌ی مسیر خود امروز یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه‌ به‌نام Wildfire E Plus معرفی کرده است. استفاده از برند Wildfire نشان می‌دهد این محصول درواقع یک گوشی رده‌پایین است زیرا HTC همیشه دستگاه‌های اقتصادی خود را تحت این نام روانه‌ی بازار کرده است.

اگرچه معرفی یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت ایرادی ندارد، اما عرضه‌ی آن در کشور روسیه عجیب به‌نظر می‌رسد. حتی اگر Wildfire E Plus در سایر کشورها نیز به‌فروش برسد، تصمیم HTC برای معرفی اولیه‌ی آن در روسیه کمی گیج‌کننده است.

به گزارش فون‌آرنا، مشتریان روسی می‌توانند Wildfire E Plus را با قیمت ۱۳۰ دلار خریداری کنند، اما HTC احتمالاً این محصول را در سایر کشورها با برچسب ۱۳۰ یورویی به‌فروش خواهد رساند. این دستگاه دربازار روسیه فقط در رنگ مشکی موجود خواهد بود.

Wildfire E Plus از پردازنده‌ی چهارهسته‌ای مدیاتک MT6739 بهره می‌برد و ۲ گیگابایت رم دارد. این دستگاه همچنین به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است و از درگاه کارت حافظه‌ی microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی اقتصادی HTC Wildfire E Plus از صفحه‌نمایش نسبتاً بزرگ ۶٫۵ اینچی با وضوح HD پلاس و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. سیستم دوربین دوگانه‌ی پشتی این دستگاه شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. این محصول همچنین به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است و از حسگر اثرانگشت نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی Wildfire E Plus می‌توان به باتری بزرگ ۵۱۵۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات اشاره کرد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل Android Go 12 عرضه می‌شود.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
416