گوگل به لطف سری پیکسل 7 پرفروش‌ترین هفته را در تاریخ خود ثبت کرد

{title limit=50}

گوگل ظاهراً در چند سال گذشته مسیر خود را با سری گوشی‌های پیکسل پیدا کرده و مدعی شده که تاکنون سری پیکسل ۶ سریع‌ترین فروش را داشته است.

به‌گزارش androidauthority، اکنون این شرکت در گزارش درآمد سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ خود مدعی شده که با سری پیکسل ۷ به موفقیت جدیدی دست پیدا کرده است.

ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت با اشاره به سری پیکسل ۷ که فروش آن از ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ۱۴۰۱) آغاز شده، گفت: «ما اخیراً بالاترین فروش خود را در هفته برای پیکسل داشته‌ایم و من واقعاً تاکنون به نقدهای مثبت افتخار می‌کنم.»

دلایل احتمالی افزایش فروش

دو گوشی‌ پیکسل ۷ ارزش فوق‌العاده‌ای برای خرید دارند، حتی اگر به‌روزرسانی‌های تکراری بیشتری نسبت به سری پیکسل ۶ داشته باشند. بنابراین می‌توانیم ببینیم که چرا گوگل در مقایسه با مدل‌های قبلی از فروش سریع لذت می‌برد.

افزون‌براین، گفتنی است که گوگل پیکسل‌ها را در کشورهای بیشتری نسبت به گذشته ارائه می‌کند که بی‌شک به افزایش فروش کمک خواهد کرد. بازارهای جدید شامل دانمارک، هند، هلند، نروژ و سوئد هستند و هنوز هم در آینده امکان گسترش آن در کشورهایی مانند آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین وجود دارد.

روث پورات، مدیر مالی آلفابت همچنین گفت که این شرکت رشد قوی را برای درآمد سخت‌افزاری، عمدتاً به دلیل فروش گوشی میان‌رده پیکسل 6a ارائه کرده است. آخرین گوشی سری A گوگل در ماه جولای با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه شد.

البته ناگفته نماند که گوگل همچنان بخش کوچکی از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را دراختیار دارد. بنابراین اگر شرکت بخواهد پنج برند برتر را به چالش بکشد، راه طولانی در پیش خواهد داشت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
155