ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ معرفی می‌شود

{title limit=50}

شیائومی گفته است که دو روز دیگر گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ را رونمایی می‌کند و مطابق سنت همیشگی‌اش، شروع به انتشار اطلاعات رسمی این گوشی‌ها قبل از رونمایی کرده است. شرکت چینی می‌گوید ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس به‌عنوان قوی‌ترین گوشی خانواده‌ی ردمی نوت ۱۲ از حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HPX سامسونگ استفاده می‌کند.

ایزوسل HPX که به‌تازگی برای گوشی‌سازان چینی معرفی شده است حسگری ۱/۱٫۴ اینچی با فناوری فوکوس خودکار QPD محسوب می‌شود. این حسگر در محیط‌های کم‌نور ۱۶ پیکسل مجاور را با هم ترکیب می‌کند تا تصویری ۱۲٫۵ مگاپیکسلی ایجاد شود. در این حالت ابعاد پیکسل‌ها به ۲٫۲۴ میکرون می‌رسد.

سامسونگ می‌گوید HPX تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱٫۱۲ میکرونی نیز می‌گیرد. در حالت ۲۰۰ مگاپیکسلی، ابعاد پیکسل‌ها ۰٫۵۶ میکرون است. ایزوسل HPX عمق رنگ ۱۴ بیت دارد و ویدیوی 8K و 4K را به ترتیب با با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه و ۱۲۰ فریم‌برثانیه ضبط می‌کند.

ردمی نوت ۱۲ پرو شیائومی در رنگ صورتی و آبی از نمای پشت

به گزارش GSMArena، شیائومی رندری از گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو را در رنگ‌های صورتی و آبی منتشر کرده است. شرکت چینی گفته گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ با پردازنده‌ی Dimensity 1080 مدیاتک ساخته می‌شوند.

نیم رخ لپ تاپ شیائومی بوک ایر ۱۳ در دست

شیائومی در مراسم جدیدش لپ تاپ Xiaomi Book Air 13 را نیز معرفی می‌کند. رندرهای رسمی نشان می‌دهند لپ تاپ جدید شیائومی ضخامت بسیار کمی دارد و از درگاه USB-C استفاده می‌کند.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
86