مشخصات منتسب‌به گلکسی A24 از ضعفی عجیب نسبت‌به نسل قبل خبر می‌دهند

{title limit=50}

سم‌موبایل به نقل از کانال یوتیوب The Pixel بخشی از مشخصات فنی گوشی پایین‌رده‌ی گلکسی A24 را فاش کرده است. این گوشی که جایگزینی برای گلکسی A23 محسوب می‌شود، تاکنون چندان در شایعه‌ها ظاهر نشده بود و این نخستین باری است که به مشخصات فنی آن دسترسی پیدا کرده‌ایم.

اطلاعات فاش‌شده تا حد زیادی عجیب‌اند. اگر این اطلاعات حقیقت داشته باشند، گلکسی A24 در برخی از زمینه‌ها گوشی ضعیف‌تری نسبت‌به گلکسی A23 خواهد بود، این در حالی است که انتظار داریم سامسونگ در نسل جدید دستگاه بهتری به کاربران ارائه دهد. برای نمونه گفته شده است گلکسی A24 از تراشه‌ی ۱۴ نانومتری Exynos 7904 با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. گلکسی A23 مجهز به پردازنده‌ی ۶ نانومتری Snapdragon 680G است.

شایعه‌ی جدید می‌گوید گلکسی A24 سامسونگ باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و از شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند. گلکسی A23 مجهز به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات است. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این روزها به استانداردی برای گوشی‌های سری گلکسی A تبدیل شده، به همین دلیل بعید است سامسونگ مدل A24 را به باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز کند.

ظاهراً گلکسی A24 سامسونگ قرار است دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) داشته باشد و از دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو یا عمق‌سنج نیز بهره بگیرد. گلکسی A23 نیز سیستم لرزش‌گیر اپتیکال دارد، اما در دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی. بدین ترتیب اگر اطلاعات فاش‌شده واقعی باشند، گلکسی A24 در زمینه‌ی دوربین نیز قرار است ضعیف‌تر از A23 باشد.

براساس شایعه‌ی جدید گلکسی A24 در برخی حوزه‌ها تقویت می‌شود. برای نمونه گفته شده است این گوشی به‌جای دوربین سلفی هشت مگاپیکسلیِ گلکسی A23 از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین احتمالاً صفحه‌نمایش LCD گلکسی A23 در مدل A24 با صفحه‌نمایش AMOLED جایگزین می‌شود. این صفحه‌نمایش همچون مدل قبل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
40