پرچم‌دار رده‌بالای بعدی وان‌پلاس احتمالاً با نام وان‌پلاس ۱۱ عرضه خواهد شد

{title limit=50}

با نزدیک‌ شدن به پایان سال، اطلاعات بیشتری درمورد گوشی‌های پرچم‌دار بعدی برندهای مختلف دردسترس قرار می‌گیرد. اکنون گزارش جدیدی از نسل بعدی پرچم‌دار وان‌پلاس فاش شده است.

وان‌پلاس اوایل سال جاری میلادی، وان‌پلاس ۱۰ پرو را به‌عنوان پرچم‌دار جدید خود معرفی کرد و نکته‌ی جالب این بود که مدل استاندارد این گوشی روانه‌ی بازار نشد. بااین‌حال، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است این برند چینی امسال مدل استاندارد وان‌پلاس ۱۱ را نیز عرضه خواهد کرد. به‌نوشته‌ی Gizmochina، این گوشی با مشخصات و قابلیت‌هایی درحد گوشی‌های رده‌بالا به‌فروش خواهد رسید. منبع این خبر مکس جامبور در حساب توییتر خود اعلام کرده است که گوشی پرچم‌دار بعدی این شرکت، وان‌پلاس ۱۱ نام خواهد داشت.

رندر وان پلاس ۱۱ پرو

به‌عبارت دیگر، مدل پایه‌ی وان‌پلاس ۱۱ احتمالاً همان مدل رده‌بالای این شرکت برای نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ خواهد بود. این گوشی شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی خود خواهد داشت. انتظار می‌رود مدل پرچم‌دار بعدی این شرکت مثل وان‌پلاس ۱۰ پرو در ژانویه‌ی ۲۰۲۳ رسماً رونمایی شود.

این احتمال هم وجود دارد که وان‌پلاس ۱۱ اولین پرچم‌دار سال ۲۰۲۳ باشد که از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام بهره خواهد برد. امکان دارد پس‌از این دستگاه و در نیمه‌ی دوم سال آینده، شاهد عرضه‌ی وان‌پلاس ۱۱ پرو با پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 2 باشیم. به‌یاد داشته باشید این خبر فعلاً به‌طور رسمی تأیید نشده است و به‌همین دلیل برای نتیجه‌گیری بهتر، باید منتظر بمانیم تا جزئیات بیشتری درمورد پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی دردسترس قرار گیرد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
74