مانیتور گیمینگ ۸۶ دلاری ردمی G24 با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز معرفی شد

{title limit=50}

ردمی مانیتور گیمینگ جدیدی برای بازار چین معرفی کرد. این محصول که Redmi Gaming Monitor G24 نام دارد از پنل ۲۳٫۸ اینچی بهره می‌برد و همچنین از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

ردمی G24 درواقع دومین مانیتور گیمینگ این برند محسوب می‌شود. اولین نسل نمایشگر مخصوص بازی این شرکت اواخر ماه فوریه معرفی شد که از طراحی متفاوتی نسبت به این مدل جدید بهره می‌برد و علاوه‌براین از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات مانیتور گیمینگ ردمی G24

به گزارش Gizmochina، مانیتور گیمینگ ردمی G24 از پنل ۲۳٫۸ اینچی LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (Full HD) بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین از رنگ‌های ۸ بیتی (۱۶٫۷ میلیون رنگ) پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نسبت تصویر ۱۶:۹ و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز اشاره کرد.

ردمی G24 از نسبت کنتراست ۳۵۰۰:۱ بهره می‌برد و ۱۲۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. دقت رنگ این محصول ΔE<2 بوده و از محتوای HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. نرخ تأخیر پاسخ‌گویی این مانیتور فقط یک میلی‌ثانیه است و با فناوری کاهش نور DC، حالت کاهش نور آبی و همگام‌سازی تطبیقی (انویدیا G-Sync و AMD FreeSync) سازگاری دارد

مانیتور گیمینگ ردمی G24 به درگاه‌های مختلفی مثل DisplayPort، HDM، خروجی صدا و درگاه برق DC مجهز شده است و علاوه‌براین یک هاب برای مدیریت کابل دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

قیمت و تاریخ عرضه مانیتور گیمینگ ردمی G24

نمایشگر گیمینگ ردمی G24 165Hz با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ی ۵۹۹ یوان (۸۶ دلار) به‌فروش می‌رسد. مشتریان می‌توانند از همین‌ حالا این محصول را در چین خریداری کرده و از گارانتی سه‌ساله‌ی آن نیز بهره ببرند. مثل سایر مانیتورهای شیائومی و ردمی، این مدل نیز احتمالاً فقط در بازار خانگی این شرکت عرضه خواهد شد.






ارسال نظر

عکس خوانده نمی‌شود
158